Hihi
OK
Frakten från Rosenposten lär inte ruinera dej -den går på 90 svenska rikdaler oavsett rosmängd -Tänk på det du HIHI:) 90 kr

Jag har 10 P Dawn 3 Blance double de coubert , 2 morden Ruby ,3 Rosa rugosa repens och två Felicite Parmentier i en rabatt 2,3?m bred ung och 3,5 meter lång -så nog ryms dina .. du kan tom ta till nån ..
Jag sätter brasklappar på Peace , New dawn och Leverkusen-den sista blir aldrig mer än en låg buske, fryser ner mkt -färgskillnad sol / mer skugga har jag inte märkt
peace -du har tänkt kupa o tjollra mkt med den ? Chinatown verkar i mitt tycke mer robust -men du är kanske ute efter det gulrosa ? Go for it i så fall:)
New dawn har jag svurit över så mkt att jag säger inget mer om den -hos mej går den inte -Hos dej blir den säkert 4x5 meter
Agnes o fö alla rosor utom pimpineller som Frulingsduft , eller tidigblommande som Tornedalsrosen , Finland vita osv blommar aldrig före juli hos oss-så har du den typen av semester behöver du inte oroa dej för att missa nåt
Jag gör som du -samlar rosor i någorlunda färgstämda rabatter med perenner som kontrasterar eller lugnar -mest gråbladiga -men även färgklickar som Lewisia i den rosa delen
Låt dej inte nedslås av mina ideer-gör som du tänkt
I övrigt tillhör dina rosval mina absoluta favoriter som man bara inte kan vara utan

Beställ via mail när vintern är som svårast o mörkast -januari typ-skicka gärna ett påminnelsemail till Knud några v före du vill ha din leverans , men uppge i mail nr ett NÄR vilken V du vill ha dina rosor-hälsa:)
Komihåg
Skulle det bli 30 st istället för 20 -skyll på datorn .. min beställer alltid 10 rosor minst som jag inte alls skulle ha LOL
Hälsar K