Medlem
Antal inlägg: 5 498
Medlem nr: 20
Med tanke på att den antagligen frösåtts så kan jag knappt tänka mig var priset är - och så tillkommer dte phyto sedanundrar jag om vi ens får ta in den - är den CITES 2? Chansen att nån har den hemma av misstag är astronimiskt liten.
Det finns plantor inom EU vet jag - legitima men de är snuskigt långsamma och det är visst trassel med odling med lavagrus etc. Jag väntar tills nån gjort några häftiga korsningar med den så den blir mer lättodlad :-))
Medlem
Antal inlägg: 1 140
Medlem nr: 5 846
*fniss* Så gjorde man bort sig igen och hamnade här igen! Kunde inte låta bli att fnissa åt mig själv och samtidigt göra detta högst onödiga inlägg!...
Medlem
Antal inlägg: 4 869
Medlem nr: 4 761
ja med. har det inte varit så länge?? jag vågar inte felanmäla för det är säkert hundra andra som redan gjort det *osäkert flin* ojdå förlåt. jag hade visst redan varit här. kikade på första sidan o kände igen mig. nåväl. det var visst redan upptäkt!!
Medlem
Antal inlägg: 1 119
Medlem nr: 1 447
Så här sent på natten och efter att ha varit frånvarande på forumet så länge och att upptäcka att samma lilla (?) clivia-bugg härjar - det är faktiskt liiiite kul! Men då är jag lättroad. "Min mammas clivior...", jag tror jag dånar...har ingen rättat till den här buggen än?
trycker du på rubriken direkt igenom här Information om senaste inlägget så kommer man här läser du sidorna under dig förstår du har själv kommit här inann men inte skrivit nåt