CITAT (andersen @ 20-08-2005, 22:03)
Varför gör ni narr av mej? i min värd är det viktigt att få skriva vad man tycker och jag tycker att det är synd att trådar förstörs, och om ni inte tycker så varför inte skriva det i så fall i stället för att göra narr av mej.
Jag tycker att jag har försökt att hjälpa folk här på forumet och dom gånger som jag har kommit i konflikt med folk så tror och hoppas jag att det på något sätt inte har varit så att någon har känt sig krängt så som jag känner mej nu.
Har skickat ett pm till Ingmar att jag vill att hela tråden tas bort,har åxå skickat en kopia till en odlar kamrat här på forumet.
Jag kommer att ta en lång semester här ifrån.
andersen.
Har du inte förstått att det var MIG som det skrattades åt. Det är ju ett antal människor som redan skrivit det.
Du kan skriva hur mycket du vill och det har du rätt till. Men andra har rätt att skratta åt det JAG skriver.
De har även skrivit att det har inte varit menat åt dig och det har inte varit elakt menat mot mig heller.
Hur du tar detta är nu din ensak men du har fått förklaring och t o m ursäkter fastän skrattet inte varit riktat mot dig. Vad mer vill du ha????
Jag tycker det här börjar likna larv och ömk.