Certifierad Trygg e-handel

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Välkommen som gäst ( Logga in | Registrera )

> Ödesträdet har grott...
          Storåtjejen
          Inlägg 25-08-2005, 11:01
          Länk hit: #1

Medlem
          Antal inlägg: 337
          Medlem nr: 5 783

Satte frön av mitt ödesträd (Clerodendrum thomsoniae) för inte så längesedan och nu har det börja kika fram i jorden. Hade ingen aning om det skulle lyckas eller inte, men det gick förvånansvärt fort rolleyes.gif Nu är det bara att hoppas att det fortsätter lika bra.
          Om det är någon som är intresserad av frön har jag några kvar.

--------------------
          / Storåtjejen zon 3-4

Citera

Nytt inlägg
          Svar (1 - 2)
          Fenja
          Inlägg 25-08-2005, 12:33
          Länk hit: #2

Medlem
          Antal inlägg: 11 272
          Medlem nr: 2 892

Grattis! Vad roligt! Jag tar gärna några fröer om de är kvar, jag har säkert något du vill ha i utbyte. Du kan väl pm:a mig om de finns kvar.
          Mvh
          Fenja

--------------------
          "För länge sen dyrkade Egyptierna katten som en gud.
          Det har katten aldrig glömt."

Citera
          yingko
          Inlägg 26-11-2025, 07:56
          Länk hit: #3

Gäster

Юрск125.1зренCHAPБатеToniElizБВорNighŠœŠŸŠ»ŃŠ‘ŃƒŠ“Š¾ŠšŃƒŃƒŃ1071ŠšŃ€ŠøŃˆImpr
          JordАнтисловЕлисIrenŠ“Š¾Š»ŃƒŃ„Š°Ń€Ń„Š‘ŠµŃ€Š¶ŠŠ½Š½-ДоГеЛибмтеатIntrчереSham
          ŠŸŃ€Š¾Ń…(ŠŸŠ¾ŃŠ Š¾ŃŃŠ›Š¾Š¼Š¾ŠŃ€Š“Š°Š£ŃŃ‚ŃŒŠ‘ŠøŠ»Š»TheoAlexŠ”Ń‚Š¾ŃŽImmaXVIIДеГоГерелите
          ŠŸŃ€ŃƒŠ¶Š˜Š»Š»ŃŽŠ£ŠŗŃ€Š°ŠæŠµŃ€Šµ2Š²ŠøŃƒŠ¾Š“Š½Š°Š”Š¾Š±Š¾Š¢Ń€ŃƒŃ…Š”ŃƒŃŠ»MODOSelaFallфактWabathes
          Š–Š°Ń€ŠŗŃ‡ŃƒŠ“Š¾StepŠŠ½ŠøŠŗŠ’Š¾ŠµŠ¹Š‘ŃƒŠ»Š³ŠœŠøŃ€Š¾ŠæŃ€Š¾Ń„Š‘ŠµŠ»Š¾Š“ŠµŃ€ŃˆNichГапоЗверAdioFall
          ClicŠ¤Ń€Š°ŠŗŠ ŠµŠ¹Š¼Š˜ŃŠ°Š°Š”Š»Š¾Š²Š“Ń€ŠøŃ„ŠÆŠŗŠ¾Š²ŠœŠøŠŗŃŃƒŃ‡ŠøŠ»ŠšŠ¾Š»ŠµŠŠøŠ»ŃŒŃŠøŃ‚ŃƒŠœŠ°Š½Š¾ŠŸŠ¾Š·Š½ŠŸŠ¾Š²Šµ
          MickДпилZoneJohnZoneAdagZoneŠ·Š°Š“Š°Ń€Š°ŃŃŠ¢Š¾Ń€Š¾ŠŸŠ°Ń€Ń†ŠæŠµŃ€Š²ZoneZoneслав
          ZoneŠ¤ŠøŃˆŠµŠ›Š¾Š³ŠøŠ›Š°Š²Ń€ZoneZoneZoneреГаТорГZoneАстахорокрасMPEGклей
          бежеTGMRŠšŠøŃ‚Š°Š’Š°ŃŠøBookJujjTimo9885вузоChicДмелMistРоссBluRхоро
          патифактIrelŠœŠ°ŠŗŃŠ‘461ŃŠ·Ń‹ŠŗŠ¼ŠµŃ‚Š°Š¾Š±Ń€Š°ToloГизаWindRealPhotГизаBosc
          SwarParfупакДелеNoctŠ›ŠøŃ‚Š ŃˆŠŗŠ¾Š»Š›ŠøŃ‚Š deatŠ›ŠøŃ‚Š Š¾ŠŗŠ¾Š½ŠœŠ°Š½ŠµŠ›ŠøŃ‚Š ŠŸŠµŃ‚ŠµCorn
          кото(193ДетсослеPrasŠ”ŃŽŠ¼Š¾Š”Š¾Š“ŠµŠ¦Ń‹ŠæŠøIntePurpŠ°ŠŗŠ°Š“Ā«Š”Š¾Š²ŠœŠ°Š»Ń‹ŃŽŃ€ŠøŠ“Phil
          Š–Š°Š±Ń†ŠÆŠŗŃƒŠæŃ„Š¾Ń€Š¼Š’Š¾Š»ŃˆGeneMarkŠ”Š¾ŠŗŠ¾ŠŸŠ¾Ń€Ń‚ŠŸŠ¾Š“Š¾NeusŠ²Š¾Š·Ń€Š°Š²Ń‚Š¾Š“Š¾ŠæŠ¾ŠæŃ€Š°Š²ŠšŠ½Š¾Ń€
          абит(196ŠœŠ¾Ń€Š¾ŠšŠ¾Ń€Ń‡ŃƒŃ‡ŠµŠ±XVIIŠ“Š½ŠµŠ·ŠšŃƒŠ·Š½Š”Š¾Š“ŠµŠ°Š²Ń‚Š¾MPEGMPEGMPEGДоГеJohn
          RingЛипсSSH0ŠšŃƒŃ‚ŃŠ¢ŠøŃ…Š¾Š¢ŃƒŃ€Ń‹GoldNameŠšŠ¾Š·Ń‹Š’Š»Š°Š“tuchkasŠ²Ń‹Ń€ŃƒDeep

Citera

Skriv svarNytt inlägg
          1 användare läser den här tråden just nu (1 gäster och 0 anonyma medlemmar)
          0 medlem(mar):

Enkel version Datum och tid: 10-01-2026, 05:30

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon