Visst finns det troll på forat. Frågan är bara var och vad de heter.
De lyckas alltid i sitt uppsåt. Få igång bataljen igen så snart det varit lite gemytligt.
Det finns alltid tre stycken som blir förbannade och går igång på provokationerna, så trollet får som det vill.
Tills Ingemar hittar troll-uslingen. Kan inte ni tre göra en överennskommelse om att inte säga något negativt om varandra, för säkerhets skull inte diskutera med varandra (det finns ju så många andra att byta åsikter med).
Alla tror ni säkert att det är motparten som är trollet under flera signaturer, som "i stället för", ordenarie osv. Man undrar bara vad som komma skall härnäst.
Vad skulle ni vinna på det här. Jo om ni håller er överennkommelse så kan inte trollet under nya signaturer provocera igång tjafset igen. Alltså den som är trollet förlorar sitt redskap.
Nu tror jag att trollet egentligen är någon annan än i den här gruppen. Det som jag tycker är både obehagligt och märkligt är att det är någon som varit här ganska länge och känner till vissa konflikter. Någon som roar sig på andras bekostnad. Det är tragiskt , omoget och väldigt otrevligt för andra.
Så ni tre har allt att vinna å en sådan överennskommelse, please......
Och så var det bara en sak till. Jag har inte satt munkavle på någon, inte kört bort någon, inte beordrat någon att hämma sina åsikter. Bara bett er friviligt göra en överennkommelse för att komma ur situationen.
Och snälla skjut inte budbäraren.
Glömde visst tala om vilka tre det var. Reserv, Fenja och Hannele. Ni är bra personer allihopa men det vore skönt om ni inte trätte med varandra .
Please