Sex i tv-soffan har aldrig hänt och har varit aldrig planerat;) var bara enl. mig oskyldiga märken, men det är klart att man kanske kunde gjort dem där de inte syntes, mina föräldrar har aldrig brytt sig om sådant utan bara småretats med mig på skoj, och det var i början av förhållandet, så sådant är svårt att veta.
Jag förstår om du tycker det låter otrevligt att "studsa upp" sig mot pojkvännens föräldrar, men i det här fallet så blev jag väldigt upprörd över att behöva ta emot sådant, för det handlade verkligen om grova förolämpningar, men det tänker jag inte vidare gå in på.
Jag har aldrig krävt av mina föräldrar att min pojkvän ska få bo här, men att komma över ibland tycker jag inte borde vara omöjligt, särskilt inte när de vet hur det står till med det andra föräldrarparet. Har du några tips på andra bra ställen man kan träffas förutom stan och vänner?
Har tänkt på alla bra svar jag fått och ska vid tillfälle nog prata med mina föräldrar och se hur vi kan lösa det. Tack för alla bra svar, situationen känns mer hanterbar nu.
--------------------
Zon II Stockholm. Min blogg om passionen till odlandet Green Thumbs
|