Medlem
Antal inlägg: 6 877
Medlem nr: 5 537
Där bör det väl räcka med ett uppkörningsprov......klarar man rondellen får man körkortet direkt Sicken mardröm, här vet juh en del inte ens hur man kör i en vanlig rondell
Medlem
Antal inlägg: 1 244
Medlem nr: 2 003
Ja huvva' den kan väl inte va' riktig??
Skickade den vidare till brorsan som ska ta motorcykelkörkort på torsdag... med hälsningen att han ska vara glad att han kör upp här, det kunde vara värre....
Medlem
Antal inlägg: 23 957
Medlem nr: 296
CITAT (Felix matte @ 21-09-2005, 11:25)
Jag fick den för ett par år sedan och då som "ploj"... alltså, den skulle inte finnas "på riktigt"
Jodå, den/dom finns på riktigt. I ett annat forum var det en som sa att han hade cyklat i en sån. Först fick han stanna och lura ut hur han skulle köra men sen gick det bra. Fast undrar hur det går om man kommer som ovan förare i rusningstrafik med mörker och dimma??? Kanske är konstruktionen sponsrad av bilplåtverkstäderna?
--------------------
Mera Japan-pop åt svenska folket AKB48と日本を発見するには、長い時間に起こった最高のことです
Medlem
Antal inlägg: 7 413
Medlem nr: 6 203
Oh jisses amalia! Jag skulle , mot alla, regler försöka vända och aldrig mer komma tillbaka ' Trodde jag kunde köra bil, men det där skulle jag nog inte klara av
--------------------
F.d. ev. geni som numer dessutom...........är rökfri☺ /Gillan,zon 3-4 De enda som aldrig misslyckas är de som aldrig försöker!
Medlem
Antal inlägg: 14 005
Medlem nr: 429
CITAT (Gossen Ruda @ 21-09-2005, 11:52)
CITAT (Felix matte @ 21-09-2005, 11:25)
Jag fick den för ett par år sedan och då som "ploj"... alltså, den skulle inte finnas "på riktigt"
Jodå, den/dom finns på riktigt. I ett annat forum var det en som sa att han hade cyklat i en sån. Först fick han stanna och lura ut hur han skulle köra men sen gick det bra. Fast undrar hur det går om man kommer som ovan förare i rusningstrafik med mörker och dimma??? Kanske är konstruktionen sponsrad av bilplåtverkstäderna?
Medlem
Antal inlägg: 19 528
Medlem nr: 2 682
har normalt inga problem med rondeller...men dena var lite i överkant. när jag fick kolla lite, hittade jag vägen, tills jag kom på att det är vänstertrafik då fick jag räkna om
--------------------
Den grövsta form av mobbning är, att kalla sina meningsmotståndare mobbare. Bor i zon 2