Medlem
Antal inlägg: 2 177
Medlem nr: 6 191
Mycket gärna! Mitt nya projekt blir att skriva och klistra in recept i den underbara, jättefina och alldeles bästaste receptpärmen som min fina sambo har gjort till mig i julklapp...!
Tycker du att man är en dålig förälder om man släpper ut ett gäng småungar (mellan fem och tolv, såddär) med raketer - som det är artonårsgräns på - utan att ha uppsikt över dem?
--------------------
"Det är roligare att vara glad!" /Alexander Hoffman
Medlem
Jag trodde att jag skulle på middag hos svärföräldrarna - men nu vet jag inte, med tanke på att Bella behöver sällskap och inte bör stressas... Det blir nog jag, katterna och en ostbricka.
Har du många kokböcker?
--------------------
Medlem
Antal inlägg: 4 062
Medlem nr: 3 478
Dricker ett glas vin nu. Får se om det känns bättre om en stund.
Alldeles för medveten ibland. Utan att bli för djup och personlig så kan man väl säga att medvetenheten om sina sidor ibland är källan till dåliga dagar.
Idag har jag varit förlovad i två år. Har du årsdagar som du firar? (Utöver födelsedag)
--------------------
Jag har mina principer. Och när dom inte passar så har jag andra. Groucho Marx
Medlem
Många - säg en genre så ska jag tipsa. Helt spontant kan jag nämna Boondock Saints Amelie från Montmartre Anger Management (Bara för sångscenen - den är underbar!) Trogen tjur sökes (Jag är sååå svag för Hugh Jackman och romantiska komedier) Swordfish (Jackman OCH en kul plot...) Krigarens Själ Romper Stomper Shrek I & II
Har du halkat omkull i år?
--------------------