Certifierad Trygg e-handel

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Välkommen som gäst ( Logga in | Registrera )

> Lycklig och glad är jag varenda dag:)
          silos
          Inlägg 18-10-2005, 12:39
          Länk hit: #1

Medlem
          Antal inlägg: 9 297
          Medlem nr: 6 292

Så som jag upplever mitt liv,mina dagar numera är egentligen inte av denna värld

När jag vaknar och går upp om morgnarna känner jag enorm tacksamhet och glädje över det faktum att jag får stiga upp alldeles själv och alltid välkomnas av glada vovvar och vi går sedan ut på en tur:DETTA är äkta lycka som gör att jag så gott som alltid känner mig glad

Att har ett eget varmt hem att vistas i är också en STOR anledning till lycka och tacksamhet;och mina underbara vuxna barn som verkligen är så goa och kärleksfulla så att det kan nästan göra ont i hjärtat när jag tänker på dem;likadant är det med alla dessa ljuvliga vovvar som jag har här hemma

Varje dag ägnar jag flera gånger min tid speciellt för vovvarnas välbefinnande det vill säga att jag gosar extra med var och en av dem;jag tror att detta är bra för vovvarnas hälsa och även min egen hälsa

Jag är verkligen fullständigt nöjd med mitt liv

Och jag önskar detta även till alla andra människor att kunna finna lycka,glädje och tacksamhet i sina liv

wub.gif

Citera

Skriv svarNytt inlägg
          1 användare läser den här tråden just nu (1 gäster och 0 anonyma medlemmar)
          0 medlem(mar):

Enkel version Datum och tid: 28-07-2025, 12:39

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon