Hej!
Jag har varit med och ordnat massor med 50-års fester allt från slott till koja,och jag måste säga att mingelfesterna har varit dom roligaste! jag hade en sådan själv när jag fyllde 50 för några år sedan.
Jag tycker personligen att teman är kul för vuxna blir som barn på nytt då och alla blir så avslappade

.
Jag ordnade en Mexiko fest med allt från Tacos, Enchiladas till spanska tapas m.m. Drink när folket kom var Frosen Tequila efterrätt halva meloner med färsk frukt i.
Ringde helt enkelt Ambassaden och fick låna massor med flaggspel hattar bonader etc.dom tyckte det var kul att hjälpa till.(nu bor ju jag nära Stockholm förstås).
Själv klippte jag ut kaktusar av en sådan där grön matta man lägger på altanen som jag la på golvet överallt.
Köpte färsk gurka som jag satt gelehallon med tandpetare i så blev det en blommande kaktusar att dekorera bordet med, M.M det är bara fantasin som sätter stopp på allt man kan fixa.
Gjorde marrakas av tomburkar med ärtor i sedan dansade vi salsa halva natten tills solen gick upp och alla hade skitkul.