Medlem
Antal inlägg: 8 694
Medlem nr: 4 012
Åh vilken härlig dag, 10+ och soligt. Om varje höstdag vore sån här skulle jag inte ha några problem med hösten. Vi har passat på att grovstäda i trädgården, plocka in utemöbler, leksaker och redskap, tömt alla krukor och klippt gräsmattan. Putsade fönstren också.
Medlem
Antal inlägg: 5 047
Medlem nr: 3 958
En sån underbar da´ida´ med + 16 som mest. Solsken från klarblå himmel inte en vindpust. Satt ute och läste i flera timmar och från mitt arbetsrum ser jag just nu tre ballonger som ska ta sig ner inte långt härifrån. Visst har vi en underbar oktober!
--------------------
Det är dumt att slänga bort en hel cykel för att det kommit in ett gruskorn i kedjan...
Medlem
Antal inlägg: 2 629
Medlem nr: 4 069
Underbar dag, vi trädgårdsjobbade i T-skjortor. Men nyss då jag körde min man till nattbåten fick jag skrapa årets första is från vindrutan! Vilken tur att jag hann få in de mest känsliga krukorna och kom ihåg att sätta frigolithuset på gunneran! Mulle
Medlem
Antal inlägg: 15 282
Medlem nr: 18
Grått och ruggigt med 9,3 grader nu. Det är inte längesen man skuttade omkring ute i t-tröja, nu är det jacka som gäller. Hutter...! Vi klippte gräset i förrgår, förhoppningsvis för sista gången i år. Det är ju för sjutton gubbar snart November.
--------------------
----<--<-@Att dölja ett fel med en lögn är som att dölja en fläck med ett hål.@->-->----
Medlem
Antal inlägg: 14 536
Medlem nr: 14
CITAT (Betty @ 19-10-2006, 09:45)
Strålande solsken och - 1°
Termometern lyckades inte krypa över minusstrecket på hela dan! Som varmast var det - 0,5° Kändes himla friskt att vara ute och räfsa ihop löv idag... Just nu är det - 1,6°