Medlem
Antal inlägg: 7 413
Medlem nr: 6 203
- 2,3 är det här just nu.Och i samma land bor vi
Men jag måste ändå få säga att jag tycker det är knasigt med sommar/vinter-tid. Nu är det ju liiiite ljusare på morgonen, men totalt kolsvart på kvällen. Har vi inte större nytta av ljus på kvällen
Och jag tänker inte disskutera med korna om det här
--------------------
F.d. ev. geni som numer dessutom...........är rökfri☺ /Gillan,zon 3-4 De enda som aldrig misslyckas är de som aldrig försöker!
Medlem
Antal inlägg: 23 957
Medlem nr: 296
Undrar om det nuvarande vädret är naturens hämnd för den långa sommaren? Igår kväll började det regna lite, sen har det regnat hela natten. Det är hittills kommit 25 mm och det fortsätter. Blåser gör det också. En tröst i bedrövelsen är dock att jag nu är klar med den mest utsatta husväggen. Det för regna och blåsa hur mycket som helst, den klarar det numera.
--------------------
Mera Japan-pop åt svenska folket AKB48と日本を発見するには、長い時間に起こった最高のことです
Medlem
Antal inlägg: 6 877
Medlem nr: 5 537
Växlande väderlek.... är nog närmaste beskrivningen här snö ena stunde för att i nästa spöregna, en stund senare så är det några minuters uppehåll sen kommer snöblandat regn.......summan av kardemumman = slask. +2.5 grader
Medlem
Antal inlägg: 14 536
Medlem nr: 14
Kring 0° idag precis som igår. Igår regnade det och snöade det om vartannat under dan och på kvällen och natten vräkte snön ner. Idag har det snöat största delen av dagen. Det har väl kommit ett par tre decimeter blötsnö - än så länge... det snöat fortfarande... Jag har varit ut och skakat bort den tunga snön ur mina unga träd och buskar flera gånger de senaste dagarna.
Kan inte påminna mig om att vi nånsin haft så här mycket snö redan före mitten av november... klimatförändringar?