Medlem
Antal inlägg: 19 528
Medlem nr: 2 682
CITAT (Gossen Ruda @ 21-11-2006, 09:35)
Bättre insnöad än vatten upp på knäna.
Nu börjar det bli högvatten i Göteborg. Mölndalsån/Gullbergsån har invaderad gångbanorna och vattnet går långt in på Stampens kyrkogård. Gräsänderna simmar fritt bland gravarna och har blivit gravänder.
Säveån ligger risigt till också just nu...hoppas det sjunker
--------------------
Den grövsta form av mobbning är, att kalla sina meningsmotståndare mobbare. Bor i zon 2
Ja, men för någon timme sedan bröt solen igenom fantastiskt vackert - mitt favoritväder för landskapsfotografering när träd, hus m m riktigt framhävs mot mörka regnmoln. Hade jag varit ledig hade det absolut blivit en promenad med regnställ och kamera!
Medlem
Antal inlägg: 8 694
Medlem nr: 4 012
Regn, regn! Har varit plusgrader i ett par veckor nu...fy säger jag bara! Det blir livsfarligt halt och stenhårt på marken, särskilt på dagis lekplats. I våras blev det ett akutbesök med ett sprucket ögonbryn p.g.a det.
Medlem
Antal inlägg: 14 536
Medlem nr: 14
Luleå: Regn, + 3,5° Snön smälter bort allt mer... har bara ett decimetertjockt täcke kvar av den halvmeter vi hade. Börjar så smått oroa mig för att rabatterna ska tina fram. Vill för allt i världen inte ha barfrost sen när kylan kommer tillbaka - för det gör den väl...?