CITAT (fruberglund @ 30-11-2005, 21:49)
CITAT (AndreasBlomquist @ 30-11-2005, 18:16)
Kan du inte förresten dela med dig av din nya hemsida så man får se? Jag är himla nyfiken på resultatet!
Inte färdig än, hihi. Har precis haft ett problem som gjort att jag inte kommit vidare, vill ju inte göra om allt en gång till...
Jobbar med Dreamweaver och har gjort tumnaglar av bilderna i ACDSEE. Allt väl så långt förutom att det måttet jag ville ha på tumnaglarna inte funkade att se på webben. 120 x 90 pixlar...helt omöjligt och jag kan inte fatta varför. Stora bilderna syns och har nu provat att göra tumnaglar som är 125 x 94 pixlar istället och då syns de
Fattar liksom inte skillnaden

Ska jag inte kunna få ha den storleken jag vill? Den tar helt enkelt inte det måttet av nån outgrundlig anledning jag inte kan fatta.
Eftersom det funkar med en annan storlek så kan det ju inte ha med ACDSEE att göra. En gåta för mig men får väl helt enkelt göra dem 125 x 94 så jag kommer vidare.
Om det inte blir någon bebis inatt så ska jag bygga hemsida som en galning imorgon

Hmm, det låter jättekonstigt. Det är ju klart att du ska få välja exakt den storleken du vill ha på bilden. Aldrig hört talas om något liknande..
Ungefär hur lång tid tror du det dröjer innan den blir klar då? Jag hoppas på att jag hinner klart med min trädgårdssida på ett par 3 månader men det är en väldans massa databasprogrammering som ska fixas..
Felix matte, tuff vet jag inte men höjdrädd är jag inte..