CITAT (Berith @ 13-12-2005, 18:52)
Undrar bara varför cat inte skulle kunna vara "på riktigt"? :unsure: Skeppskatter är väl inget provokativt ämne? Det har ju diskuterats förut, även om det var i en annan avdelning.

Jo, visst skulle "det" kunna vara på riktigt - men nu är det så att jag är expert på småkryp, löss och annat småknytt

och jag känner "mina löss på gången".
Alltsammans, från början till slut, bara
skriiiker "samma skribent" som tidigare. "Mönstret" stämmer till 110%, från "hehe" till att stoppa in nya kattrådar när det bads om motsatsen - och allt däremellan.
Vi har ju nån här, vars "trollerier" visserligen är "bortmotade" - så denne har blivit tvungen att hålla sig i skinnet, och som gärna tar varje tillfälle som ges.
Vi har det ganska skönt här, utan denna persons sjuka utageranden, eller hur? Olika åsikter är helt okej, tycker jag. Provokationer är det inte.
Undrar om inte den som gett sig på Evgeni nu, också är samma.
Kanske finns det fler som blir attackerade via PM? Sånt är ju liksom mer osynligt, och därmed mer användarmöjligt.
Det var denna persons intåg här, som fick mig att reagera.
Även om jag redan före tycker som Ruda (jag var ju också med när avdelningen skapades, och i tumultet som var) - men ändå har "katt-tolerans" i avdelningen (fast inte i mina rabatter och inte i mina fågelbord, och inte i mina fågelbon).
Och så tycker jag det är lite synd när "katterna" dominerar avdelningen. Katterna hör nu inte till den svenska "naturen".
Att tråden får många läsare och många svarare, är ju inte konstigt.
Det får ALLA trådar om katternas "status"! Det finns många åsikter, och då går vågorna höga.
Visst skulle det behövas en avdelning enbart för katter och hundar. Men i småprat finns redan många sådana trådar, och friheten att skapa nya sådana, utan några "protester".
Ni som vill ha en katt (husdjurs) avdelning - be om det! Som Ruda gjorde vad gällde denna naturavdelning!