Certifierad Trygg e-handel

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Välkommen som gäst ( Logga in | Registrera )

4 sidor V  < 1 2 3 4 >  
          Skriv svarNytt inlägg
          > En förklaring, från mig till er
          yla
          Inlägg 15-12-2005, 15:41
          Länk hit: #21

Medlem
          Antal inlägg: 5 649
          Medlem nr: 208

uch jag kan inte begripa sånt
          men hoppas du inte försvinner nu då du vet att resdten av oss vill ha dej kvar
          stå på dej
          o hoppas att ditt kaos lugnar ner sej o att du får lugn och ro sen
          kramar från mej rolleyes.gif

--------------------
          lev idag imorrn kan de vara försent
          min hemsida
          yla oldwolfie

Citera
          Eva St
          Inlägg 15-12-2005, 15:52
          Länk hit: #22

Medlem
          Antal inlägg: 2 514
          Medlem nr: 58

Hur i herrans namn kan någon komma på en sådan tanke att för det första göra sig till tals för oss andra här på forumet och för det andra göra någon illa på detta viset. Tycker det säger ganska mycket om den personen.
          Ta inte åt dig ett ord av vad denna någon har skrivit utan se till att vara rädd om dig själv och hoppas allt lugnar ner sig omkring dig
          Skickar många styrkekramar till dig
          Eva St

--------------------
          Skjut inte upp till i morgon vad du kan ha nöje av idag.

Mitt album

Citera
          andersen
          Inlägg 15-12-2005, 16:06
          Länk hit: #23

Medlem
          Antal inlägg: 4 132
          Medlem nr: 51

Ja Gillan, jag kan förstå hur du tänker och hur arg och lessen du är.

Jag kan tycka att det måste ta slut med tarvligheterna här på forumet,jag är en person som har kommit i konflikt med flera på forumet men vad jag kan komma ihåg så har det aldrig kommit dumma PM till mej utan tvärt om dom PM som har kommit har varit av den natur att försöka att lägga saker till rätta så att det blir bra igen.

Tycker som flera andra här skicka PM et till Ingmar så får han ta itur med det, och om det kommer flera sådana PM så strunta i att man inte får lägga ut PM på forumet lägg ut dom endå.

Gillan det här problemet och dina andra problem,försök att ta det lungt och lös ett problem i taget.

Mvh andersen

--------------------
          Problemet är inte de onda människorna
          utan de goda människornas tystnad. Martin Luther King.

Oerhörda summor har lämnat välfärdssystemen genom de skattelättnader som nu genomförs och inte många opponerar sig. Gunilla T.

Att inte cykla är att gå för långt.

Redigerat av andersen: Idag, 45929 gånger.

Citera
          LadyG
          Inlägg 15-12-2005, 16:36
          Länk hit: #24

Medlem
          Antal inlägg: 8 260
          Medlem nr: 6 231

CITAT (Evgeni @ 15-12-2005, 09:32)
          Ovanpå detta får jag ett pm, där en person frågar mig om
          jag snart inte skall förstå att jag inte är välkommen här på
          Odla. Självklart blir jag schockad, arg och ledsen. Men det
          värsta är ju att man börjar fundera på om det är sannt.

Steg ett, anmäl till Ingemar. Steg två, skit i det. Du ska inte ta åt dig av dravel. VI tycker du är sympatisk och trevlig och DET ska du ta åt dig av. Bry dig inte om vad en ensam dårfink tycker. Den anonyma dårfinken kan dra dit pepparn växer så det blir fartränder på vägen för allt vad jag bryr mig. Otroligt dålig stil.

Varför händer det såna här saker med jämna mellanrum? Det är precis som om någon blir uttråkad av att se oss ha roliga, seriösa och givande debatter, så då måste h*n fördärva för oss andra för att få ha sitt lilla roliga. En sån knäppgök!

--------------------
          "Start by doing the necessary, then the possible and suddenly you are doing the impossible." - St. Francis of Assisi

Citera
          netaave
          Inlägg 15-12-2005, 16:39
          Länk hit: #25

Medlem
          Antal inlägg: 8 016
          Medlem nr: 3 244

Undrar som många andra vem som har mage att skicka sådans skit till dig?
          Hoppas verkligen du anmält och att vederbörande redan är avstängd.

--------------------

Citera
          Ophelia
          Inlägg 15-12-2005, 18:11
          Länk hit: #26

Medlem
          Antal inlägg: 4 474
          Medlem nr: 2 552

CITAT (Evgeni @ 15-12-2005, 09:32)
          Ovanpå detta får jag ett pm, där en person frågar mig om
          jag snart inte skall förstå att jag inte är välkommen här på
          Odla. Självklart blir jag schockad, arg och ledsen. Men det
          värsta är ju att man börjar fundera på om det är sannt.

Hade jag mått bättre psykiskt, hade jag kanske kunnat ta det
          för vad det är, helt enkelt en person som inte gillar mig.

Det är ju helt fritt till varje person att gilla/ogilla andra och uttrycka det. Alla kan inte gilla alla (fast det är svårt att uttrycka sådant när man inte känner varandra).

Vad som jag inte gillar är att människor tror sig ha beslutanderätt över vem som är och inte är välkommen på ett allmänt forum. En sådan person talar ju då indirekt även för mig och det går jag INTE med på. Jag är kompetent nog att själv uttrycka mina åsikter och jag har då aldrig varit med att du skulle vara på något sätt obehaglig/dum/elak. Tvärtom tycker jag att du verkar väldigt rar, snäll och go. Får du fler PM så hänvisa till mig så ska jag göra processen kort med fanskapet. mad.gif

Citera
          Snöflinga
          Inlägg 15-12-2005, 18:44
          Länk hit: #27

Medlem
          Antal inlägg: 3 999
          Medlem nr: 4 203

Varför går det inte att spåra obehagliga p.m.......... Det är verkligen sorgligt att "trollet" inte spricker i den sol som nu skiner i forumet blink.gif

Evgeni, hoppas av hela mitt hjärta att du stannar kvar, skulle sakna dej annars ............. Kram

Citera
          Reserv
          Inlägg 15-12-2005, 18:54
          Länk hit: #28

Medlem
          Antal inlägg: 6 877
          Medlem nr: 5 537

CITAT (Ophelia @ 15-12-2005, 18:11)
          . Får du fler PM så hänvisa till mig så ska jag göra processen kort med fanskapet. mad.gif

Helt fucking otroligt att inte du Ophelia fått elaka pm blink.gif Du som ska "göra processen kort med fanskapet", "moona ihjäl" folk du ogillar och skriver "dumma människa" när du inte tycker att nån fattat som du laugh.gif laugh.gif Näe, jag tycker inte att du är värd att få såna pm, men man kan juh undra varför inte du får såna när Gillan och Felix matte får, dom som är så gulliga och rara. Eller sitter nån elak jävel och känner på sig att aha, den människan verkar inte må så bra nu, då kan jag passa på att jävlas lite? Du är skön Ophelia, rakt på sak, helt i min smak wub.gif

Och till snöflinga, pm behöver juh inte spåras, det står vem som skickat dom..........eller kan man kringå det på nåt sätt? Nån som vet?

Citera
          Boxer
          Inlägg 15-12-2005, 19:42
          Länk hit: #29

Medlem
          Antal inlägg: 3 234
          Medlem nr: 4 038

Fy för den lede, vad otrevligt! Man behöver inte må dåligt innan, för att ta illa upp för en sån sak.

Snälla! Skaka av dig det vidriga påhoppet. *hjälper till med mina goaste gubbar*

--------------------
          Allt är relativt. För en mask är det en större avkoppling att gräva i den hårda jorden än att vara med och fiska.

Citera
          Ophelia
          Inlägg 15-12-2005, 19:57
          Länk hit: #30

Medlem
          Antal inlägg: 4 474
          Medlem nr: 2 552

CITAT (Reserv @ 15-12-2005, 18:54)
          . Får du fler PM så hänvisa till mig så ska jag göra processen kort med fanskapet.  :angry:

Helt fucking otroligt att inte du Ophelia fått elaka pm blink.gif Du som ska "göra processen kort med fanskapet", "moona ihjäl" folk du ogillar och skriver "dumma människa" när du inte tycker att nån fattat som du laugh.gif laugh.gif Näe, jag tycker inte att du är värd att få såna pm, men man kan juh undra varför inte du får såna när Gillan och Felix matte får, dom som är så gulliga och rara. Eller sitter nån elak jävel och känner på sig att aha, den människan verkar inte må så bra nu, då kan jag passa på att jävlas lite? Du är skön Ophelia, rakt på sak, helt i min smak wub.gif

Och till snöflinga, pm behöver juh inte spåras, det står vem som skickat dom..........eller kan man kringå det på nåt sätt? Nån som vet?

Puss på dig du din luring laugh.gif laugh.gif laugh.gif

Du kan då smickra såhär till jul biggrin.gif biggrin.gif

Jag vet ärligt talat inte varför de som är så snälla och rara ska behöva få otrevligheter som jävliga anonyma PM. Kanske för att de själva är så grymt fega, mår dåligt och inte vågar ge ut sin frustration på annat sätt. Hur som haver så är det definitivt inte riktigt som det ska hos den/dem som pysslar med sådant.

Citera
          *Felix matte*
          Inlägg 15-12-2005, 20:07
          Länk hit: #31

Medlem
          Antal inlägg: 14 005
          Medlem nr: 429

. Får du fler PM så hänvisa till mig så ska jag göra processen kort med fanskapet.  mad.gif

Tack Reserv! Du är alltid så vänlig wub.gif Jag tror att det kan bero på att både Gillan och jag är ganska "öppna"... jag har många ggr fått frågan hur jag kan vara så öppen och utlämnande.... det är sån jag är och alltid har varit.

Kan berätta en grej från Rehab, vi var ett ganska stort gäng "patienter" plus en läkare, sköterska , sjukgymnast, arbetsterapeut, dietist och farmaceut. Vi ombads ställa frågor och berätta om vad hinder och besvär som sjukdomen orsakat oss.
          Det var ganska tyst i salen... tills jag sa att just toalettbesöken kunde vara lite jobbiga pga att jag ofta drabbades av muskelkramper och då är det liksom lite svårt att torka sig.
          Döm om min förvåning när alla berömde mig för att jag vågade prata om sånt... till o me doktorn tyckte att jag var "modig"
          Men herregud... alla går på toa varje dag...flera ggr till o me.

Citera
          Annlo
          Inlägg 15-12-2005, 20:10
          Länk hit: #32

Medlem
          Antal inlägg: 1 244
          Medlem nr: 2 003

CITAT (Felix matte @ 15-12-2005, 20:07)
          Kan berätta en grej från Rehab, vi var ett ganska stort gäng "patienter" plus en läkare, sköterska , sjukgymnast, arbetsterapeut, dietist och farmaceut. Vi ombads ställa frågor och berätta om vad hinder och besvär som sjukdomen orsakat oss.
          Det var ganska tyst i salen... tills jag sa att just toalettbesöken kunde vara lite jobbiga pga att jag ofta drabbades av muskelkramper och då är det liksom lite svårt att torka sig.
          Döm om min förvåning när alla berömde mig för att jag vågade prata om sånt... till o me doktorn tyckte att jag var "modig"
          Men herregud... alla går på toa varje dag...flera ggr till o me.

laugh.gif laugh.gif laugh.gif
          wub.gif Det är nog därför alla gillar dig här också! Din sköna stil! wub.gif

Citera
          Magdis
          Inlägg 15-12-2005, 20:19
          Länk hit: #33

Medlem
          Antal inlägg: 8 694
          Medlem nr: 4 012

Helt fucking otroligt att inte du Ophelia fått elaka pm blink.gif Du som ska "göra processen kort med fanskapet", "moona ihjäl" folk du ogillar och skriver "dumma människa" när du inte tycker att nån fattat som du laugh.gif laugh.gif Näe, jag tycker inte att du är värd att få såna pm, men man kan juh undra varför inte du får såna när Gillan och Felix matte får, dom som är så gulliga och rara.

Jag tror helt enkelt det är så att denna person är otroligt feg och vågar inte ge sig på såna som t.ex. Ophelia och dig Reserv, för då vet personen att h*n kommer att få f*n för det! biggrin.gif

Citera
          *Felix matte*
          Inlägg 15-12-2005, 20:20
          Länk hit: #34

Medlem

CITAT (Annlo @ 15-12-2005, 20:10)
          laugh.gif laugh.gif laugh.gif
          wub.gif Det är nog därför alla gillar dig här också! Din sköna stil! wub.gif

Tack Annlo wub.gif ..nästan alla tongue.gif laugh.gif

Citera
          Reserv
          Inlägg 15-12-2005, 20:23
          Länk hit: #35

Medlem
          Antal inlägg: 6 877
          Medlem nr: 5 537

CITAT (Felix matte @ 15-12-2005, 20:20)

laugh.gif  :lol:  :lol:
          wub.gif  Det är nog därför alla gillar dig här också! Din sköna stil! wub.gif

Äh, det är säkert bara trollpackor som inte gillar dig, och dom räknas juh ändå inte wub.gif

Citera
          *Felix matte*
          Inlägg 15-12-2005, 20:29
          Länk hit: #36

Medlem

CITAT (Reserv @ 15-12-2005, 20:23)
          CITAT (Felix matte @ 15-12-2005, 20:20)

laugh.gif  laugh.gif  laugh.gif
          wub.gif  Det är nog därför alla gillar dig här också! Din sköna stil! wub.gif

Äh, det är säkert bara trollpackor som inte gillar dig, och dom räknas juh ändå inte wub.gif

wub.gif
          och nu när jag har "lämnat ut" mig ännu mer så hoppas jag att Gillan snart är tillbaka så jag slipper känna mig ensam smile.gif

Citera
          pejori
          Inlägg 15-12-2005, 20:49
          Länk hit: #37

Medlem
          Antal inlägg: 19 528
          Medlem nr: 2 682

hördu gillan.....jag vill ha dej kvar på odla laugh.gif laugh.gif laugh.gif
          anmäl PM:et till ingemar och tala sedan om namnet för oss. rolleyes.gif
          sen är det ingen som skickar sådana PM mer smile.gif
          ha en god jul och ett gott nytt år gillan smile.gif

--------------------
          Den grövsta form av mobbning är, att kalla sina meningsmotståndare mobbare.
          Bor i zon 2

Citera
          Tesa
          Inlägg 15-12-2005, 20:54
          Länk hit: #38

Medlem
          Antal inlägg: 3 397
          Medlem nr: 2 483

Morrr.....så DÄR gör man ju bara inte...
          Inte för att jag vet NÅNTING om vad som ligger bakom eftersom jag bara skummat här de sista dagarna men det finns INGET som ursäktar ett sånt beteende... mad.gif
          Hoppas du klarar att skaka av dig det...

--------------------
          Tesa
          zon 3-4
          Här finns min blogg: Uti vår hage...

Citera
          Gåsis
          Inlägg 15-12-2005, 20:55
          Länk hit: #39

Medlem
          Antal inlägg: 2 524
          Medlem nr: 5 050

Jag vill också läsa mer av dig Gillan. Man får kanske inte lägga ut PM, men det kan inte vara förbjudet att tala om vem man får PM från. Man måste ju inte säga vad som stått... wacko.gif

All respekt om du inte orkar men vi gillar dig wub.gif

/Åsa

Citera
          Caprice
          Inlägg 15-12-2005, 21:39
          Länk hit: #40

Medlem
          Antal inlägg: 3 245
          Medlem nr: 43

CITAT (Gåsis @ 15-12-2005, 20:55)
          Jag vill också läsa mer av dig Gillan. Man får kanske inte lägga ut PM, men det kan inte vara förbjudet att tala om vem man får PM från. Man måste ju inte säga vad som stått... wacko.gif

All respekt om du inte orkar men vi gillar dig wub.gif

/Åsa

Håller inte med!

Om någon skickar ett PM till mej, så får denne person stå för det med...

Mao, skulle vara intressant om du la ut det, Gillan...

mad.gif

--------------------
          Caprice
          Stockholm zon 2-3
          user posted image
          Vita non est vivere sed valere vita est

Citera

4 sidor V  < 1 2 3 4 >
          Skriv svarNytt inlägg
          1 användare läser den här tråden just nu (1 gäster och 0 anonyma medlemmar)
          0 medlem(mar):

Enkel version Datum och tid: 28-07-2026, 22:35

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon