CITAT (stina @ 27-09-2006, 08:42)
Går det inte att fixa innan förlossningen om det sitter uppe i bröstryggen? Har du pratat med kiropraktorn? Min kiropraktor och jag pratade för inte så länge sedan om just manipulationer och graviditet av någon anledning och enligt honom var det främst manipulationer i nedre delen av ryggen man inte ska göra (om jag fattade honom rätt).
Det är en tjej här på jobbet som ska ha barn om två veckor och i fredags fick hon diskbråck!

Hon är opererad en gång tidigare för det, men det är ju otroligt dålig tajming att få det igen precis nu! Hon blev inlagd på sjukhus och antagligen måste dom göra kejsarsnitt för att sedan direkt operera henne. Stackars henne säger jag bara!!! Hon får ju inte lyfta eller böja ryggen eller någonting efter operationen. Hur kul är det med ett nyffött litet knytt att ta hand om?

Jag ringde en kiropraktor idag och frågade och enligt honom var det inget hinder att jag var gravid.

Jag fick tid redan imorgon klockan 8! Det blir ganska direkt efter jobbet....min SISTA jobbnatt nu och sen går jag på havandeskapsledigt!!!!

Så skönt om han kan fixa till ryggen så jag slipper ha ont jämt. Sen kan jag göra lite lätta övningar för att hålla igång rörligheten.
Jag har 53 dagar kvar till förlossning nu!
Stackars din jobbarkompis, snacka om otur!

Hoppas det går bra med alltihopa.