Hurra, nu fick jag igång datorn!

Svårt att surfa på en liten mobilskärm!
Jag njuter faktiskt på mina vilodagar. Kruxet är bara att tycka att det är OK med åtminstone en sån till i veckan och njuta då också.... Men skam den som ger sig!
Jag började absolut inte med den här träningsmängden, när jag startade den här träningsomgången för ca 6 år sedan, då var det två gånger i veckan. Efter något år blev det 3 och sedan har det bara ökat på!

Jag vill göra så många olika saker och har svårt att välja bort något. Poweryogan som jag börjat med den här terminen borde jag nog egentligen ta en liten paus från eftersom den är rent djävulusiskt tung för benen, men den är så himla kul och häftig att hålla på med så det bär mig emot. Ett problem är att step-upen som ligger precis innan är precis lika kul, så det blir grymt mycket träning just på torsdagar. Egentligen kanske jag borde stryka fredagspasset också, men jag tar en dag först får vi se hur det känns..... Skulle jättegärna vilja följa med LadyG och klättra också, men jag måste hejda mej just nu....
Nu vilade jag igår och så blir det idag också. Dags för veckans "hemma-spa" ikväll

. Ska laga en kålpudding idag och mumsa i mej massor!