Medlem
Antal inlägg: 7 640
Medlem nr: 6 109
Vilken härlig trio Har också feber, ont i halsen och hostar. Skulle nog önska lite svalare (fast inte snö ), det är jobbigt att ha feber när det är 25 grader varmt ute.
--------------------
They say that memories are Golden. Well maybe that is true. But I never wanted memories, I only wanted You!
Medlem
Antal inlägg: 14 536
Medlem nr: 14
Hmmm... väldigt lite svammel i den här tråden numera... Förresten, vart har Pejjan tagit vägen, länge sen jag såg nåt inlägg av henne, är hon mitt i flyttartagen kanske... Idag har jag varit till två handelsträdgårdar och fyndat, köpte bl.a. tre rosor, en staketdruva och några perenner.
Medlem
Antal inlägg: 3 731
Medlem nr: 49
Hej alla....har varit dålig på att titta i här på ett tag....sorry... men nu är det uteliv som gäller...gräva plantera och en solstol inom räckhåll för lite fika mellan varven.
Den här tiden på året känns som den bästa...i går la vi i båtarna igen och stugor som skulle städas ur...full rulle i min skärgård nu...skitkul när alla kommer ut igen
Skickar massor med kramar till er alla som vill ha
Medlem
Antal inlägg: 822
Medlem nr: 6 783
Jag har oxå undrat var de håller hus. Regnar idag suck. Jag var och köpte blommor till blomsterlådorna i år. Får köpa iår eftersom jag själv inte sått några frön. Planteringen för vänta tills en dag med fins väder.
Medlem
Antal inlägg: 19 528
Medlem nr: 2 682
hejsan flickor och pojkar!!!!!
en liten skogsfågel viskade i mitt öra idag, att jag var efterlyst tillsammans me reserv.... vi försvann ut i kulisserna som bonny och clyde ungefär misstänkt eller hur??? och ja...jag ligger i med min flyttning, det är slutspurten nu... det gör att jag inte har tid att sitta på odla just för tillfället, och min granne flyttar nu på lördag, så då har jag ett finger där också....måste lägga mej i överallt
och Betty...nån reserv finns inte här så långt ögat når, han har sina bäbisar att pyssla med just nu.....fyra stycken har han... KRAM alla som vill ha en....jag SKA komma in en sväng i morgon också...
--------------------
Den grövsta form av mobbning är, att kalla sina meningsmotståndare mobbare. Bor i zon 2
Medlem
CITAT (pejori @ 17-05-2006, 18:48)
och Betty...nån reserv finns inte här så långt ögat når, han har sina bäbisar att pyssla med just nu.....fyra stycken har han...
Nej jag trodde inte heller seriöst att han var nere hos dig, därav smilisarna i mitt inlägg. Fyra bäbbar , det var inte illa! Då har han ju lika fullt upp som du då.
Kram tebax på dig med - och ta det försiktigt med lyftandet så du inte sträcker nåt... eller står på öronen och lyckas med "att göra ännu en Pejori"...
Medlem
CITAT (yenny @ 17-05-2006, 22:48)
Hej pejori! :D :wub:
japp... Det var jag som la ut en efterlysning... sakna er ju :wub:
Kul att se att du lever :D
Förstod nästan att det var flytt på gång.
CITAT (Betty @ 14-05-2006, 15:34)
Hmmm... väldigt lite svammel i den här tråden numera... Förresten, vart har Pejjan tagit vägen, länge sen jag såg nåt inlägg av henne, är hon mitt i flyttartagen kanske...
Tror visst jag var ett par dar före dig med efterlysningen Jenny...