Medlem
Antal inlägg: 3 731
Medlem nr: 49
Hoppar in lite här nu och skickar er en sommar o kräftskive kram I kväll blir det fullt partaj på bryggan med alla mina sommargrannar...tjoho...vad det ska skålas Ha det bäst alla
Medlem
Antal inlägg: 35 147
Medlem nr: 5 447
CITAT (maudan @ 12-08-2006, 12:06)
Hoppar in lite här nu och skickar er en sommar o kräftskive kram I kväll blir det fullt partaj på bryggan med alla mina sommargrannar...tjoho...vad det ska skålas Ha det bäst alla
Ha en jättetrevlig kväll maudan!
--------------------
Biggan ***************** Systematik är att sätta den ena foten framför den andra när man går och inte tvärtom. Eyvind Johnson
Medlem
Antal inlägg: 3 731
Medlem nr: 49
CITAT (Birgitta P @ 12-08-2006, 12:08)
CITAT (maudan @ 12-08-2006, 12:06)
Hoppar in lite här nu och skickar er en sommar o kräftskive kram I kväll blir det fullt partaj på bryggan med alla mina sommargrannar...tjoho...vad det ska skålas :P Ha det bäst alla
Ha en jättetrevlig kväll maudan!
Tack Birgitta....jag blir nog värst som vanligt...med att äta många menade jag nu
Medlem
Antal inlägg: 19 528
Medlem nr: 2 682
nää....jag har tråkigt!!!!! att ligga på sjukhus är minsann ingen sinnekur, men att det ska vara så tråkigt...det visste jag inte behöver piggas upp med lite svammel tror jag... om inte annat går tiden lite fortare. samtidigt SNÄLLA...kan ni inte svamla lite???
--------------------
Den grövsta form av mobbning är, att kalla sina meningsmotståndare mobbare. Bor i zon 2
Medlem
där har jag varit sedan i måndags eftermiddag.... rasade ihop hemma, så det gick lite hastigt ja... får jätteroliga piller på kvällarna, så på morgonen får jag gå och rätta vad jag skrivit igen jag försöker undvika att skriva under påverkan av dom, men det är ju på kvällen alla är här ju men jag får nog komma hem på fredag ...(hoppas jag)
--------------------
Den grövsta form av mobbning är, att kalla sina meningsmotståndare mobbare. Bor i zon 2
Medlem
det riktigt knäppa som, jag hittat på denna sommar, är i söndage drabbades av städdille, och bestämde mej för att göra rent tangentbordet ordentiligt... så jag skruvade isär det och la ramen i gott diskvatten....och det bles vom nytt när det kom på plats, isåg jag att även knapparna behövdes tvättas, så jag tog loss allihop och diskade dom med.... SEN insåg jag vad jag gjort...HUR SATT DOM NU IGEN???? tog en stund att puzzla ihop dom....några timmar så där...
--------------------
Medlem
Antal inlägg: 3 145
Medlem nr: 7 103
CITAT (pejori @ 16-08-2006, 11:56)
även knapparna behövdes tvättas, så jag tog loss allihop och diskade dom med.... SEN insåg jag vad jag gjort...HUR SATT DOM NU IGEN???? tog en stund att puzzla ihop dom....några timmar så där...
Ja, jösses jag har gjort sammma misstag en gång. Som tur var hade jag ett annat lika dant tangentbort att tjuvkika på när de skulle tillbaka!
Medlem
Antal inlägg: 7 640
Medlem nr: 6 109
Det där med tangentbord kan förresten vara lite kul Vi gjorde ett bus med en kille på jobbet när han var på lunch. Vi bytte plats på lite tangenter. Typ insert/delete o.s.v.
--------------------
They say that memories are Golden. Well maybe that is true. But I never wanted memories, I only wanted You!
Medlem
CITAT (Reserv @ 16-08-2006, 12:26)
Krya på dig hjärtat...hoppas det är bra ordnat med tillsynen av djuren
Hm...lite svårt att hinna ordna för djuren, när man kolappsar och blir medvetlös. hade ett par timmas pemisiom igår så jag kunde rasta dom. i morse var dom ute, men hittar jag ingen hjälp, så får jag skriva ut mej på egen risk....dom betyder för mycket för att behöva flyttas på.
just nu har jag mej själv att ta hand om som du vet reserv...sånt tat tid.
--------------------