Certifierad Trygg e-handel

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Välkommen som gäst ( Logga in | Registrera )

243 sidor V  « < 232 233 234 235 236 > »   
          Skriv svarNytt inlägg
          > Vad tycker ni? Ska vi starta ny, svammeltråd för 2006?........
          askar
          Inlägg 19-10-2006, 11:52
          Länk hit: #4661

Gäster

CITAT (Betty @ 19-10-2006, 12:03)
          CITAT (askar @ 19-10-2006, 11:54)
          Här har jag suttit och letat... skulle skicka inlägget så ser jag
          att Betty hittat den.  :P

Jag är snabb som blixten när det krävs... rolleyes.gif tongue.gif

Ser det laugh.gif

Citera
          Betty
          Inlägg 19-10-2006, 11:57
          Länk hit: #4662

Medlem
          Antal inlägg: 14 536
          Medlem nr: 14

CITAT (askar @ 19-10-2006, 12:52)
          CITAT (Betty @ 19-10-2006, 12:03)
          CITAT (askar @ 19-10-2006, 11:54)
          Här har jag suttit och letat... skulle skicka inlägget så ser jag
          att Betty hittat den.  tongue.gif

Jag är snabb som blixten när det krävs... rolleyes.gif tongue.gif

Ser det laugh.gif

Jaa! tio minuters reaktionstid för en gammal 57:a med "Alz. light" är väl inte så illa! laugh.gif tongue.gif

--------------------
          Norrbottenskusten zon 5-6

Citera
          Gillan
          Inlägg 19-10-2006, 16:02
          Länk hit: #4663

Medlem
          Antal inlägg: 7 413
          Medlem nr: 6 203

CITAT (Betty @ 19-10-2006, 11:40)
          Här är den! Ur barnamun smile.gif

Jaha, så fick man bevis för sin Alzheimer light också rolleyes.gif ( fast om den nu är så light kan väl ifrågasättas? ) Jag hade inget som helst minne av den blink.gif . Ändå har jag skrivit i den blink.gif . Ja, jösses wub.gif

Ja,ja.......bli nu inte alltför upphetsade för det, jag kände i alla fall igen mig när jag läste den. Och skrattade så att tårarna nästan rann laugh.gif laugh.gif . Det är helt galet vad de är underbara di där små wub.gif

--------------------
          F.d. ev. geni som numer dessutom...........är rökfri /Gillan,zon 3-4
          De enda som aldrig misslyckas är de som aldrig försöker!

Citera
          Magdis
          Inlägg 19-10-2006, 16:18
          Länk hit: #4664

Medlem
          Antal inlägg: 8 694
          Medlem nr: 4 012

Var inte orolig över det Gillan, jag hade ju glömt bort tråden som Agneta plockat fram fast det var jag själv som startat den. rolleyes.gif

Citera
          Gillan
          Inlägg 19-10-2006, 16:24
          Länk hit: #4665

Medlem

CITAT (Norrbottens-Magdis @ 19-10-2006, 17:18)
          Var inte orolig över det Gillan, jag hade ju glömt bort tråden som Agneta plockat fram fast det var jag själv som startat den.  :rolleyes:

wink.gif sleep.gif laugh.gif laugh.gif , Skönt! Då kan vi trösta varandra wub.gif

--------------------

Citera
          Magdis
          Inlägg 21-10-2006, 15:07
          Länk hit: #4666

Medlem
          Antal inlägg: 8 694
          Medlem nr: 4 012

Det här har vi varit på idag:
          Barnmässan

Det var jättemycket folk förstås och trångt mellan utställarna...det var så att man tänkte "här skulle man ju inte ha barn med sig när man går" laugh.gif

Vi provade att leka med sand, vatten, måla på en stor vägg, hoppa i hoppslott m.m. Det var lite krångligt eftersom Caroline är så blyg och försiktig att hon inte kunde släppa min hand en sekund knappt. Det blir svårt att leka då. biggrin.gif
          Pappa skulle ha ett seminarium klockan 14.30 men han dök upp ute i hallarna strax efteråt för det var ingen som kom! ohmy.gif wub.gif Taskigt alltså! Men inte så förvånande...det är inget som folk prioriterar under ett sånt evenemang.

Dagen avslutades med att köpa en kladdig sockervadd åt Caroline, sen snackade vi med polisen på väg ut..de stod och visade sin polisbil och berättade om sitt yrke. De frågade Caroline om hon ville bli polis när hon blev stor. Nej jag ska bli doktor, svarade Caroline. biggrin.gif

Citera
          pejori
          Inlägg 21-10-2006, 15:23
          Länk hit: #4667

Medlem
          Antal inlägg: 19 528
          Medlem nr: 2 682

hur är det med din rygg Gillan idag? huh.gif
          är den nått bättre? wub.gif

--------------------
          Den grövsta form av mobbning är, att kalla sina meningsmotståndare mobbare.
          Bor i zon 2

Citera
          pejori
          Inlägg 24-10-2006, 21:27
          Länk hit: #4668

Medlem

är det flera än jag, som skulle vilja ha en tråd med....AFRODITE spekullerar....
          med en under rubrik dagens kåsseri om dagens inlägg och om dagens tidningstexter.som skulle den absolut bästa kåssör jag längtat efter länge.skulle det bli många komentarer och många skratt..

snälla......gör en tråd om vårat sätt och politikernas liv. förstår att du har en tung börda, att hålla reda på alla underhuggare som bara smiter..

ser fram emot att få läsa mycket mer av dej i framtiden wub.gif wub.gif

--------------------
          Bor i zon 2

Citera
          askar
          Inlägg 24-10-2006, 21:34
          Länk hit: #4669

Gäster

Appselut! smile.gif laugh.gif

Citera
          Gillan
          Inlägg 24-10-2006, 21:54
          Länk hit: #4670

Medlem

CITAT (pejori @ 21-10-2006, 16:23)
          hur är det med din rygg Gillan idag? huh.gif
          är den nått bättre? wub.gif

Bättre sent än aldrig hoppas jag wub.gif

Förlåt, har inte ens sett att du frågat. Men jag kan svara nu smile.gif

Idag har vänster ben börjar "vakna", efter 1 1/2 veckas sovande. Man brukar ju skämta om karlar och deras extra ben. Den här gången är det inte en karl med ett extraben, det är jag som har haft ett utanpå det redan befintliga wub.gif Det känns verkligen läskigt kan jag säga.

Visst gör det ganska ont fortfarande, men ingenting i jämförelse med vad det var. Så nog är jag på G alltid smile.gif wub.gif

--------------------

Citera
          Gillan
          Inlägg 24-10-2006, 21:57
          Länk hit: #4671

Medlem

CITAT (pejori @ 24-10-2006, 22:27)
          är det flera än jag, som skulle vilja ha en tråd med....AFRODITE spekullerar....
          med en under rubrik dagens kåsseri om dagens inlägg och om dagens tidningstexter.som skulle den apolut bästa kåssör jag längtat efrer länge.skulle det bli många komentarer ochmånga skratt..

snälla......gör en pektativ tråd om vårat sätt och plitikernas liv. förstår att du har en tung börda, att hålla reda på alla underhuggare som bara smiter..

ser fram emot att få läsa mycket mer av dej i fdamtiden wub.gif  :wub:

Och jag instämmer till hundra procent. Jättehärlig läsning.

Öppna en tråd med " Dagens kåseri " eller nåt. Vad som helst, bara du fortsätter att skriva biggrin.gif biggrin.gif smile.gif

--------------------

Citera
          Biggan_
          Inlägg 24-10-2006, 21:59
          Länk hit: #4672

Medlem
          Antal inlägg: 35 147
          Medlem nr: 5 447

CITAT (pejori @ 24-10-2006, 22:27)
          med en under rubrik dagens kåsseri om dagens inlägg och om dagens tidningstexter.som skulle den apolut bästa kåssör jag längtat efrer länge.skulle det bli många komentarer ochmånga skratt..

snälla......gör en pektativ tråd om vårat sätt och plitikernas liv. förstår att du har en tung börda, att hålla reda på alla underhuggare som bara smiter..

ser fram emot att få läsa mycket mer av dej i fdamtiden wub.gif wub.gif

Det skulle jag också vilja, men då får man vänja sig med att man får ont i magen varje dag! rolleyes.gif laugh.gif

--------------------
          Biggan
          Systematik är att sätta den ena foten framför den andra när man går och inte tvärtom.
          Eyvind Johnson

Citera
          Fialotta
          Inlägg 25-10-2006, 07:34
          Länk hit: #4673

Medlem
          Antal inlägg: 3 731
          Medlem nr: 49

Afrodite....en egen tråd med dina kåserier skulle sitta fint...vi behöver skratta mer...helt klart smile.gif

--------------------
          *maudan*

Citera
          AnitaO
          Inlägg 25-10-2006, 08:05
          Länk hit: #4674

Medlem
          Antal inlägg: 7 640
          Medlem nr: 6 109

CITAT (maudan @ 25-10-2006, 08:34)
          Afrodite....en egen tråd med dina kåserier skulle sitta fint...vi behöver skratta mer...helt klart smile.gif

*nickar instämmande* laugh.gif

--------------------
          user posted image

They say that memories are Golden. Well maybe that is true.
          But I never wanted memories, I only wanted You!

Citera
          Gillan
          Inlägg 26-10-2006, 15:34
          Länk hit: #4675

Medlem

Hade egentligen tänkt att beklaga mig lite i gnälltråden, men det kändes plötsligt väldigt fjuttigt att beklaga sig över huvud taget wub.gif

Och egentligen har jag inget att beklaga mig över. Jag är bara såååå himla trött på att vara låst här. Jag bor ju mitt ute på vichan och inte en granne så långt ögat når ( vilket i normala fall är det bästa med att bo här ).

Men jag kan ju inte köra bil. Alltså tar jag mig ingen stans mad.gif wacko.gif

Men nu ska jag gå och laga mat. Kallops med potatis och rödbetor blir det smile.gif

--------------------

Citera
          afrodite
          Inlägg 26-10-2006, 18:58
          Länk hit: #4676

Medlem
          Antal inlägg: 55
          Medlem nr: 8 751

Ojdå, den här tråden hade jag visst missat! (hur jag nu kunde göra det. Bara rubriken borde väl sugit upp mej som en svamp) wink.gif
          Tyvärr kan jag inte lova någon egen kåseritråd, hur mycket jag än skulle vilja.
          Absolut inte dagligen i alla fall eftersom jag ganka ofta inte ens står på fosterländsk mark. Jag kan ibland vara borta ganska långa perioder och då kanske inte ens har tillgång till dator varje dag.
          De perioder jag är hemma är jag ofta väldigt trött och har fullt upp med att bara sova, försöka läsa ikapp vad som händer i nyhetsväg plus att det oftast går åt en hel del tid att jaga nya uppdrag eftersom jag jobbar som frilans.
          Och inte är jag alltid så värst rolig och glad heller ska ni veta. Jag kan både vara arg och ledsen också.
          Jag tror inte heller att det är en så bra idé att lägga in ett dagligt kåseri utan att tala med forumansvarig. Något åtal för forumkapning vill jag ju inte vara med om! wink.gif smile.gif
          Men något litet inlägg då och då kanske jag skulle kunna bidra med om ni skulle vilja.
          Men tack ska ni ha för visad uppskattning, jag känner mej väldigt smickrad!
          wub.gif smile.gif

Hoppas att ni har det bra allihop, där ute i cyberrymden!
          Afrodite wub.gif

Citera
          Leia
          Inlägg 26-10-2006, 19:25
          Länk hit: #4677

Medlem
          Antal inlägg: 3 145
          Medlem nr: 7 103

Välkommen hit afrodite! biggrin.gif wub.gif Känner mig ganska säker på att du redan trivs här ganska bra! tongue.gif biggrin.gif wub.gif

Citera
          pejori
          Inlägg 26-10-2006, 19:41
          Länk hit: #4678

Medlem

CITAT (afrodite @ 26-10-2006, 19:58)
          Ojdå, den här tråden hade jag visst missat! (hur jag nu kunde göra det. Bara rubriken borde väl sugit upp mej som en svamp) wink.gif
          Tyvärr kan jag inte lova någon egen kåseritråd, hur mycket jag än skulle vilja.
          Absolut inte dagligen i alla fall eftersom jag ganka ofta inte ens står på fosterländsk mark. Jag kan ibland vara borta ganska långa perioder och då kanske inte ens har tillgång till dator varje dag.
          De perioder jag är hemma är jag ofta väldigt trött och har fullt upp med att bara sova, försöka läsa ikapp vad som händer i nyhetsväg plus att det oftast går åt en hel del tid att jaga nya uppdrag eftersom jag jobbar som frilans.
          Och inte är jag alltid så värst rolig och glad heller ska ni veta. Jag kan både vara arg och ledsen också.
          Jag tror inte heller att det är en så bra idé att lägga in ett dagligt kåseri utan att tala med forumansvarig. Något åtal för forumkapning vill jag ju inte vara med om! wink.gif smile.gif
          Men något litet inlägg då och då kanske jag skulle kunna bidra med om ni skulle vilja.
          Men tack ska ni ha för visad uppskattning, jag känner mej väldigt smickrad!
          wub.gif smile.gif

Hoppas att ni har det bra allihop, där ute i cyberrymden!
          Afrodite wub.gif

jag hoppas verkligen att jag får läsa mera av dej Afrodite wub.gif wub.gif
          tycker du har en underbar självdistans när du skriver.... wub.gif
          ser fram emot att få läsa mera av dina kåserier... smile.gif smile.gif

--------------------
          Bor i zon 2

Citera
          Biggan_
          Inlägg 26-10-2006, 22:21
          Länk hit: #4679

Medlem
          Antal inlägg: 35 147
          Medlem nr: 5 447

Jag vill också välkomna Afrodite, och hoppas på ett litet kåseri då och då rolleyes.gif (den som gapar över mycket, mister ofta hela stycket ohmy.gif laugh.gif )
          Vi skulle väl kunna ha en kåseritråd där alla som känner för det, kan skriva och roa oss alla,( eller oroa ohmy.gif laugh.gif )
          Jag tänker med stor munterhet på när Pejan gjorde en Pejori med gröten, sådant är kul att läsa och det är bara så skönt att dra på smilbanden. Hmm...anletsdragsstretsching, vilket häftigt ord jag precis kom på ohmy.gif laugh.gif laugh.gif

--------------------
          Biggan
          Systematik är att sätta den ena foten framför den andra när man går och inte tvärtom.
          Eyvind Johnson

Citera
          Leia
          Inlägg 27-10-2006, 06:56
          Länk hit: #4680

Medlem
          Antal inlägg: 3 145
          Medlem nr: 7 103

CITAT (Birgitta P @ 26-10-2006, 23:21)
          Hmm...anletsdragsstretsching, vilket häftigt ord jag precis kom på ohmy.gif laugh.gif laugh.gif

laugh.gif laugh.gif laugh.gif wub.gif

Citera

243 sidor V  « < 232 233 234 235 236 > » 
          Skriv svarNytt inlägg
          1 användare läser den här tråden just nu (1 gäster och 0 anonyma medlemmar)
          0 medlem(mar):

Enkel version Datum och tid: 04-09-2025, 23:57

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon