Certifierad Trygg e-handel

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Välkommen som gäst ( Logga in | Registrera )

> Hittade en vacker filt ute i en park, samlaren inom mig vaknade genast:)
          silos
          Inlägg 20-01-2006, 11:14
          Länk hit: #1

Medlem
          Antal inlägg: 9 297
          Medlem nr: 6 292

Häromdagen då jag var ute på promenad med vovvarna gick jag genom en park och där såg jag en filt liggande i en hög men tänkte;inte kan jag ta den men men jag var bara tvungen och återvända och kolla på filten som var sååå vacker men hade legat säkert ett bra tag på marken.

I alla fall så tog jag filten med mig under armen i en frusen hög och vovvarna var väldans nyfikna biggrin.gif

Senare tvättade jag filten på 40 grader men den luktade fortfarande "utelukt" så jag tvättade den sen i 60 grader och då luktade filten rent biggrin.gif men hade blivit lite förstört men vovvarna älskar att "boa" sig i filthögen biggrin.gif

Ni kan inte ana vad mycket man kan hitta ute biggrin.gif laugh.gif tongue.gif

Det finns nog en "Bag-lady" inom mig eller vad tror ni andra???

Citera

Skriv svarNytt inlägg
          1 användare läser den här tråden just nu (1 gäster och 0 anonyma medlemmar)
          0 medlem(mar):

Enkel version Datum och tid: 27-07-2025, 01:46

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon