CITAT (Berith @ 10-02-2006, 12:00)
CITAT (Azeman @ 10-02-2006, 11:55)
CITAT (Birgitta P @ 10-02-2006, 11:54)
Nu förstår jag inte! Här är väl ingen som har något emot dej

jorå, det är en del. man märker det inne på husdjurs forumet bland annat.
Men det är ju inga "lätta" ämnen du drar upp på Husdjur, du måste ju vara beredd på att andra reagerar.

Jasså? mEn så fort man skriver nåt så får man skit och känner sig ovälkommen. (och ovälkommen känner man)
Även om det är lätta eller olätta ämnen så får man väll inte bete sig hur man vill som en del har gjort?
En del människor är känsligare än andra, medans andra är starkare än andra. En del är sjuka medan andra är friska.
Det är upp till den som läser mina inläg hur den reagerar, Det som den människan reagerar på mina inlägg är ju igentligen inte mitt problem, men ändå så får man en massa negativt på sig.
Och sen så är det dator, och man läser texter. Man ser inte hur den som skriver, vilken min den har och så. Så självklart är det då lätt att missuppfatta varann med. ( om man inte förtfattare och skriver så bra så att man reagerar som den vill )
Den som läser kan ta det som den vill . Det är oftast upp till vilket humör den är på. Om man är på glad humör så läser man oftast allt som nåt positivt & glatt eller om man är nere så läser man allt deppigt och negativt.
Som sagt så är det den som läser, upp till den hur dom tar inlägget.
Och sen så. om man inte skriver nåra smiley som är typ glada så tar det oftast på ett positivare och gladare inlägg än dom som är utan?
Bara nu för att mitt inlägg inte har nåt smiley (tror jag) så kan detta tas som negativt. Även om jag menar att detta inlägg inte är nåt negatvit och surt.
Det humör jag känner på (som jag oftast brukar göra) är att jag är ledssen på olika saker bara.
Men det syns väll kanske inte i mitt inlägg? utan ni får kanske det som om det ska vara nåt surt och argt?