Certifierad Trygg e-handel

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Välkommen som gäst ( Logga in | Registrera )

> Allmän förvirrning, Är det lätt att bränna de små fötterna
          Elisabeth P
          Inlägg 03-03-2006, 15:32
          Länk hit: #1

Medlem
          Antal inlägg: 1 593
          Medlem nr: 6 685

Nu känner jag mig aldeles yr i bollen blink.gif wacko.gif blink.gif
          Trodde att jag hade det hela ganska klart för mig, att när man omskolar så skulle man plantera i gödslad jord (Hasselfors p jord rekomenderad tror jag).
          Idag när jag var in på plantskolan och skulle skaffa denna jord, tittade hon bara på mig och menade att det ska vara såjord ett bra tag till efter omskolning för annars bränner jag de små planternas fötter blink.gif sad.gif .
          Eftersom jag litar så starkt på er här vill jag dubbelkolla en gång till vad ni anser bäst.

Kan tillägga att jag även fick med mig (köpte givetvis) en kasse med olika sticklingar wub.gif
          Det blev fuschia av olika slag, pelargoner av olika slag, flitiga lisa och en gul änlatrumpet wub.gif . Även dessa sa hon endst ska ha såjord ett tag till blink.gif wacko.gif blink.gif Känner total förvirrning blink.gif wacko.gif

Lisa

--------------------
          Elisabeth / Lisa:)

Boråstrakten zon 4-5

Citera

Skriv svarNytt inlägg
          1 användare läser den här tråden just nu (1 gäster och 0 anonyma medlemmar)
          0 medlem(mar):

Enkel version Datum och tid: 28-07-2025, 12:46

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon