Certifierad Trygg e-handel

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Välkommen som gäst ( Logga in | Registrera )

> Vad fick er att börja med hoyor, (lite kort om er och hoyan)
          Linda_A
          Inlägg 11-03-2006, 12:22
          Länk hit: #1

Medlem
          Antal inlägg: 1 477
          Medlem nr: 6 145

Tagit ifrån en annan tråd, så vi kan ju fortsätta i den här tråden istället.

CITAT
          Usch, jag tycker det är så opersonligt med alla alias. Kan vi inte alla presentera oss så vi vet vem vi pratar med? Eller är det bara jag som vill det...? Kanske för att de flesta vet vem jag är.

Trevlig helg på er allihop!//Christina

Vet inte vad jag ska börja med att skriva,
          snart 21 årig tjej ifrån sthlm men bor i nordöstra skåne.
          Fastnade för hoyor tack vare en tråd på zoopet. Där någon visade upp en bild på en blommande multiflora, sen den dagen förra sommaren så visste jag bara att jag den blomman skulle jag ha.
          Nu ska ni inte tro att det var den första som jag skaffade. Nä den första blev en carnosa stickling av en på zoopet. Och sen blev det bella och pink silver. Med andra ord jag var otroligt seg att skaffa den som jag hade velat ha ifrån början. Multifloran fick jag av en annan zoopet/odlare (hej morellen! wink.gif ) och nu så väntar jag min stora multiflora ska blomma och den lilla har med knoppar men är såld. (står här hemma och väntar på våren)
          Nu har jag 90 hoyor ungefär. laugh.gif

Lägger till allt detta startade i sommars. Så jag har jobbat snabbt. wub.gif

--------------------
          //Linda

Citera

Skriv svarNytt inlägg
          1 användare läser den här tråden just nu (1 gäster och 0 anonyma medlemmar)
          0 medlem(mar):

Enkel version Datum och tid: 23-07-2025, 03:54

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon