Certifierad Trygg e-handel

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Välkommen som gäst ( Logga in | Registrera )

3 sidor V  < 1 2 3  
          Skriv svarNytt inlägg
          > Tror du på spågummor/gubbar, medium
          Alexander-VG-zon...
          Inlägg 15-03-2006, 22:59
          Länk hit: #41

Medlem
          Antal inlägg: 23 015
          Medlem nr: 6 358

jag vet inte om detta är rätt saken men det är övernaturligt sak

min mormor å tre andra gjorde anden i glaset en gång fast inte med glaset utan en rgtikg i trä med trä pekarä. och dom brukade göra det varje tisda sen en kväll när dom gjorde det kl va väl rutn 2 tror jag mormor har sagt .men då under dom gjorde det så smällde det till med ett kras. så hadde alla speglar i deras lägenhet hadde trillat ner på golvet . den i badrumet åch den i halen och i sovrumet alla dom tre spräckte å föll ner på golvet . mormor har foton på det med
          mormor förbjud mig att göra det med vanligt med glaset tänkte göra det emd några kompisar men fick inte

Citera
          *Felix matte*
          Inlägg 15-03-2006, 23:12
          Länk hit: #42

Medlem
          Antal inlägg: 14 005
          Medlem nr: 429

Det som du Anne R berättar om... det har jag också varit med om och så också mina föräldrar.
          Saida och hennes mor och brodern Erry kunde jag lita på eftersom jag själv kontaktat dem och fått hundraprocentigt rätt "svar"
          Däremot är jag tveksam till Bengt som nu försöker "slå sig in" på samma bana trots att han inte syns äga samma gåva.
          Loksom jag har noll tro på sk medium.

Citera
          Latmask
          Inlägg 16-03-2006, 07:35
          Länk hit: #43

Medlem
          Antal inlägg: 572
          Medlem nr: 5 267

Zigenarkvinnan jag hittade sa att det inte kostar nåt, man får ge vad man tycker det var värt. En gång en tjuga, en annan gång en femtiolapp.

--------------------
          Murphys lag:
          Om något kan gå snett kommer det att gå snett, och vid sämsta möjliga tillfälle.

Murphys femte lag:
          Om någonting absolut inte kan gå snett, gör det det ändå.

Citera
          Limeblossom
          Inlägg 16-03-2006, 07:36
          Länk hit: #44

Medlem
          Antal inlägg: 586
          Medlem nr: 1 371

Även jag har ringt till Saidas bror och det mesta han sa har stämt. Har även spått mig hos en väninnas väninna (alltså någon jag känner och litar på) Även det hon sade har stämt till stor del. Det mesta faktiskt...
          Har även varit till ett medium, hon bor här i byn men vi känner inte varandra. Hon förmedlade kontakten med bla min farmor som sade saker som mediet absolut inte kunde känna till. Väldigt spännande!
          Men som så många andra sagt, det finns såklart skojare. Det känns lite som....ju mera annonser desto mindre seriöst.

Citera
          *Felix matte*
          Inlägg 16-03-2006, 07:42
          Länk hit: #45

Medlem
          Antal inlägg: 14 005
          Medlem nr: 429

Jag har inte "spått" mig hos Saida eller hennes bror... däremot ringt och frågat om borttappade saker och de har sedan hittats där hon/han sa att de skulle vara.

Citera
          karjo
          Inlägg 16-03-2006, 09:01
          Länk hit: #46

Medlem
          Antal inlägg: 1 140
          Medlem nr: 5 846

Själv har jag aldrig mött ett medium men många av mina släktingar har varit hos en man. Han kunde berätta många olika saker som han omöjligt kunde vetat. Jag har funderat på att också åka till honom men har av olika anledningar i livet inte tordats åka dit än. Men nu börjar jag överväga det, har hittat lite mer lugn i mig själv nu tror jag för att jag ska kunna bearbeta saker ett medium eventuellt skulle kunna säga.

För att svara på frågan. Jag har svårt att säga att jag _inte_ tror för att jag har hört så många motbevis. Men samtidigt så är jag en så inbiten naturvetare att jag gärna vill ha konkreta förklaringar på allt, men jag tror att man får acceptera att vissa saker i livet är och förblir en gåta. smile.gif

Sk spådamer har jag inte mycket till övers för, det är inte seriöst att sitta i en husvagn på en marknad tex...

--------------------
          Hälsningar Karin, Zon 3 (4)

Citera
          AnitaO
          Inlägg 16-03-2006, 09:07
          Länk hit: #47

Medlem
          Antal inlägg: 7 640
          Medlem nr: 6 109

Jag har ingen egen erfarenhet, men har tittat på några avsnitt av "Det okända".
          Känner mig nog ganska övertygad om att vissa människor har kontakt med en annan dimension än vår vanliga.
          Det finns inga planer i världen att dom ska kunna gissa sig till såna detaljer som dom kommer fram till där.

Har besökt en djurtolk med en av mina hundar för några år sedan.
          Var noggran i mitt val av person och gick på personliga referenser.
          Det var en mycket givande erfarenhet som jag inte ångrar ett ögonblick smile.gif

--------------------
          user posted image

They say that memories are Golden. Well maybe that is true.
          But I never wanted memories, I only wanted You!

Citera

3 sidor V  < 1 2 3
          Skriv svarNytt inlägg
          1 användare läser den här tråden just nu (1 gäster och 0 anonyma medlemmar)
          0 medlem(mar):

Enkel version Datum och tid: 01-09-2025, 13:09

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon