Medlem
Antal inlägg: 5 656
Medlem nr: 834
Jaha; några vårtecken kan jag inte kommer med. Här snöar det i dag,nollgradigt och blåsigt ute.Jag hoppas att det går över i regn som SMHI lovade i morse.Jag undrar hur alla mina snödroppar mår under sitt tjocka snötäcke.
Medlem
Antal inlägg: 23 015
Medlem nr: 6 358
CITAT (pejori @ 26-03-2006, 20:11)
då har jag dödat båda sorterna då gäller att vara på den säkra sidan
haahhahahahahah bra taktik det ska jag med börja med . lilje baggen aknkse råkar prara sig med en sån anna så sen har man dötat båda så är man säker på att man döta den baggen som prade sig med å så döta ala denns ungar typ så har man räddat en växt för sen vet mann ju inte vad dom blandbagge ungrna äter till midda men det tyckte jga lät bra ska med göra det döda bägge
Medlem
Antal inlägg: 19 528
Medlem nr: 2 682
CITAT (flaxss @ 26-03-2006, 20:58)
CITAT (pejori @ 26-03-2006, 20:11)
då har jag dödat båda sorterna då :lol: gäller att vara på den säkra sidan :lol:
haahhahahahahah bra taktik det ska jag med börja med . lilje baggen aknkse råkar prara sig med en sån anna så sen har man dötat båda så är man säker på att man döta den baggen som prade sig med å så döta ala denns ungar typ så har man räddat en växt för sen vet mann ju inte vad dom blandbagge ungrna äter till midda men det tyckte jga lät bra ska med göra det döda bägge
japp... man vet aldrig vad blandraser kan hitta på. den ena äter blommor och blad, den andra rötter och lökar
--------------------
Den grövsta form av mobbning är, att kalla sina meningsmotståndare mobbare. Bor i zon 2
Medlem
Antal inlägg: 2 458
Medlem nr: 5 087
Vårtecken under dagen som gått: + 5 grader, och första dagen i år som det var helt skönt att gå utan vantar. Och isen har försvunnit i parkbäcken där jag brukar promenera.