Certifierad Trygg e-handel

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Välkommen som gäst ( Logga in | Registrera )

> Trädgårdsutbildning
          kåbe
          Inlägg 21-03-2006, 09:10
          Länk hit: #1

Medlem
          Antal inlägg: 3
          Medlem nr: 6 862

Hej!

Jag vill verkligen säga att du ska utbilda dig till ett trädgårdsyrke, men det är jättesvårt att ge dig det rådet eftersom det är svårt att få en fast anställning inom denna branch. Har själv utbildat mig till trädgårdsmästare, på äldre dar, och har fått gå tillbaka till sjukvården efter 5 år som säsongsarbetare. Det som du har som fördel om du väljer den utbildningen är att du är ung och att du med det har flera år på dig att hitta ett arbete. En anna fördel är att du bor i södra delen av sverige och du har fler chanser att söka jobb. Bor i Stockholmstrakten och där är vi många som söker tjänsterna som kommer ut. En annan positiv sak är att trädgårdsintresset ökar för varje år som går. Jag vill inte att du ska känna dig nedslagen av detta utan OM du väljer trädgård, som är ett underbart yrke, ska du veta att det blir inte lätt att få fast arbete.

Många jättekramar till dig från mig.

Vad du än väljer ska du följa ditt hjärta och inte vad andra vill att du ska välja. biggrin.gif

Citera

Inlägg i den här tråden
          kåbe   Trädgårdsutbildning   21-03-2006, 09:10

Skriv svarNytt inlägg
          1 användare läser den här tråden just nu (1 gäster och 0 anonyma medlemmar)
          0 medlem(mar):

Enkel version Datum och tid: 23-07-2025, 06:18

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon