CITAT (Floppy @ 26-03-2006, 15:39)
En nyfiken fråga Solis.
Hur kommer det sig att du skriver på just Odlas forum...? För som det verkar så har det du skriver inte nån direkt anknytning till trädgård....
Inget elakt menat eller så...jag är bara lite nyfiken hur det blev just Odla som du ville skriva om dig och dina dockor på...
Berätta gärna för en som är nyfiken... :)
Det var nog förra året som jag kom hit som en stormvind,i början av året:först som solis men blev utsläng därför att jag var ful i mun om jag nu minns rätt.
Jag råkade hamna här när jag kollade på Google om någonting och hittade då denna härliga forum med ett småprat som det hela tiden händer massor.
Jag älskar att skriva och synas självklart och förr i tiden gjorde jag nästan vad som helst för att folk skulle se mig!
Så kom jag tillbaka som Groovymama och fortsatt i samma stil och blev självklart utslängd men jag tror att det var att jag började rensa mina inlägg om jag nu minns rätt!?
Jag var MYCKET sårad ledsen och höll mig borta kanske en månad men då var jag tvungen att komma tillbaka och då som silos ,en ville ha tillbaka mitt ursprungliga nicknamn solis så då började jag med namnet som solis.
Jag älskar naturen blommor etc.. och här på hyreshusets gård har jag ett par rabatter som jag hade blommor i förra sommaren och jag längtar efter egen trädgård med möjlighet att odla.
Men jag kan inte skriva så mycket om blommor utan skriver hellre om mina kära dockor och om mina funderingar i livet som är så spännande!
Men mitt förflutna kommer hela tiden och gör sig påmind och det är jo okej eftersom jag blir starkare när jag möter allt som människor säger om mig och mitt sätt.
Till var och en vill jag ändå säga:lyssna på era egna hjärtan för där finner ni svaret även om mig som person!
Kramar från Kyllikki i alla hennes åldrar