Certifierad Trygg e-handel

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Välkommen som gäst ( Logga in | Registrera )

65 sidor V  « < 51 52 53 54 55 > »   
          Skriv svarNytt inlägg
          > gnäll för alla, här gäller inga regler längre....
          pejori
          Inlägg 13-12-2006, 11:34
          Länk hit: #1041

Medlem
          Antal inlägg: 19 528
          Medlem nr: 2 682

vet ej...den är på verkstad nu...svindyrt...men kanske dom kan rädda en del....valpbilderna är inte sparade någonstans mera och bilderna på min gamla hund, är otroligt viktiga.... sad.gif sad.gif
          min resa till marocko ville jag gärna ha kvar också...
          just nu är det bara skit här...men hoppet är det sista som sviker... sad.gif sad.gif

--------------------
          Den grövsta form av mobbning är, att kalla sina meningsmotståndare mobbare.
          Bor i zon 2

Citera
          netaave
          Inlägg 13-12-2006, 11:35
          Länk hit: #1042

Medlem
          Antal inlägg: 8 016
          Medlem nr: 3 244

CITAT (pejori @ 13-12-2006, 11:27)
          stampa!!!!
          jag slänger ut skiten för gott... mad.gif mad.gif
          alla bilder på valparna...min resa...allt är borta...inte en bild/foto kvar..... sad.gif sad.gif sad.gif
          ska aldrig mer ha dator....ska skaffa mej en hederlig kamera för pappersbilder... sad.gif sad.gif

LUUUGN det är klart att det går och göra den läsbar, grejerna finns ju där.
          Har du bredband? Support till bredbandet du kan ringa isf.

--------------------

Citera
          pejori
          Inlägg 13-12-2006, 11:36
          Länk hit: #1043

Medlem

CITAT (Betty @ 13-12-2006, 11:33)
          CITAT (pejori @ 13-12-2006, 11:20)
          ska lägga tillbaka mina saker från den externa...då är den inte läsbar!!!!! wacko.gif  wacko.gif  blink.gif  mad.gif
          allt är därmed borta...alla foton alla bilder allt... sad.gif  sad.gif  sad.gif
          tio år, av foton och annat...borta bara.

Stackars dig Jag skulle kontaktat en datafirma och hört mig för om det verkligen inte går att fixa den på nåt sätt innan jag kastade bort den - absolut värt ett sista försök tycker jag.

får hem den ikväll igen....just nu ser det mörkt ut.... sad.gif
          men jag hoppas.... huh.gif

--------------------
          Bor i zon 2

Citera
          anna_rispan
          Inlägg 13-12-2006, 11:37
          Länk hit: #1044

Medlem
          Antal inlägg: 4 869
          Medlem nr: 4 761

det är ett problem det där. man borde antagligen bränna ner bilderna på cd-skivor också. usch tänk om datorn skulle paja o allt försvann. ska diskutera med sambon när han är hemma igen!!

Citera
          pejori
          Inlägg 13-12-2006, 11:47
          Länk hit: #1045

Medlem

CITAT (anna_rispan @ 13-12-2006, 11:37)
          det är ett problem det där. man borde antagligen bränna ner bilderna på cd-skivor också. usch tänk om datorn skulle paja o allt försvann. ska diskutera med sambon när han är hemma igen!!

det var för att slippa flera hunda CD-skivor jag har en extern disk....
          jag blir så trött sad.gif

--------------------
          Bor i zon 2

Citera
          Gillan
          Inlägg 13-12-2006, 11:49
          Länk hit: #1046

Medlem
          Antal inlägg: 7 413
          Medlem nr: 6 203

CITAT (pejori @ 13-12-2006, 11:20)
          nu måste jag gnälla igen mad.gif  :angry:
          jag hatar datorer!!!! mad.gif
          den har bråkat för mej igen, och jag har varit duktig med backup på en extern hårddisk. rolleyes.gif
          jätteduktig...lyckades också rädda över 5500 musikfiler till en annan dator.... smile.gif
          sen blev det ren formatering på denna. wink.gif
          ska lägga tillbaka mina saker från den externa...då är den inte läsbar!!!!! wacko.gif  :wacko:  :blink:  :angry:
          allt är därmed borta...alla foton alla bilder allt... sad.gif  :(  :(
          tio år, av foton och annat...borta bara.

Håller allt jag hinner med för att det ska få ett lyckligt slut Pejori wub.gif

Speciellt bilderna måste ju vara viktiga. Musiken går ju på nåt sätt att återställa rolleyes.gif

--------------------
          F.d. ev. geni som numer dessutom...........är rökfri /Gillan,zon 3-4
          De enda som aldrig misslyckas är de som aldrig försöker!

Citera
          AnitaO
          Inlägg 13-12-2006, 12:07
          Länk hit: #1047

Medlem
          Antal inlägg: 7 640
          Medlem nr: 6 109

stampa!!!!
          jag slänger ut skiten för gott... mad.gif  :angry:
          alla bilder på valparna...min resa...allt är borta...inte en bild/foto kvar..... sad.gif  :(  :(
          ska aldrig mer ha dator....ska skaffa mej en hederlig kamera för pappersbilder... sad.gif  :(

Dom bilder som ligger ute på nätet kan man ju i alla fall tanka ner igen på sin dator.

--------------------
          user posted image

They say that memories are Golden. Well maybe that is true.
          But I never wanted memories, I only wanted You!

Citera
          anna_rispan
          Inlägg 13-12-2006, 12:09
          Länk hit: #1048

Medlem
          Antal inlägg: 4 869
          Medlem nr: 4 761

CITAT (pejori @ 13-12-2006, 11:47)
          CITAT (anna_rispan @ 13-12-2006, 11:37)

det var för att slippa flera hunda CD-skivor jag har en extern disk....
          jag blir så trött sad.gif

oj oj oj, ja bilder tar ju plats så är det nog.... det svåraste med digitala bilder är ju som jag märkt att det blir så många o så tar jag mig inte tid att sortera bort alla som är dåliga...

Citera
          pejori
          Inlägg 13-12-2006, 12:12
          Länk hit: #1049

Medlem

tack anita!!!!!
          en del att få tillbaka ialla fall... smile.gif

--------------------
          Bor i zon 2

Citera
          Gillan
          Inlägg 13-12-2006, 17:48
          Länk hit: #1050

Medlem
          Antal inlägg: 7 413
          Medlem nr: 6 203

CITAT (AnitaGg @ 13-12-2006, 12:07)
          stampa!!!!
          jag slänger ut skiten för gott... mad.gif  mad.gif
          alla bilder på valparna...min resa...allt är borta...inte en bild/foto kvar..... sad.gif  sad.gif  sad.gif
          ska aldrig mer ha dator....ska skaffa mej en hederlig kamera för pappersbilder... sad.gif  sad.gif

Dom bilder som ligger ute på nätet kan man ju i alla fall tanka ner igen på sin dator.

Jag misstänker Anita, att du inte menade nåt illa. Och har heller inte en aning om hur du burit dig åt, men det finns bilder i den tråden du plockade fram som ligger i privata album, som nu kommer till allmän beskådan.

Det är alltså alla Odlaiters album som ligger där.

Förstå mig rätt nu. Det är alltså så att om du går direkt till mitt album, den vanliga vägen, behöver du lösenord för att ta dig in i det som kallas privat. Men i den här tråden så finns de med mot min vilja sleep.gif wink.gif. Och det tycker inte jag är rätt.

Som sagt var, jag förstår inte hur du bar dig åt, men så är det i alla fall.

Nu har jag gjort en kopia på det här och skickar till forumansvariga för att det ska bli borttaget.

--------------------
          F.d. ev. geni som numer dessutom...........är rökfri /Gillan,zon 3-4
          De enda som aldrig misslyckas är de som aldrig försöker!

Citera
          mulle
          Inlägg 13-12-2006, 17:51
          Länk hit: #1051

Medlem
          Antal inlägg: 2 629
          Medlem nr: 4 069

Usch, Pejori, så hemskt!
          Jag ska genast bränna säkerhetsskivor av alla mina foton, jag skulle bli galen om de försvann!
          Mulle

Citera
          pejori
          Inlägg 13-12-2006, 17:52
          Länk hit: #1052

Medlem

JÖSSES!!!!
          förstår inte, varför funktionen "privat" finns över huvud taget när det är så enkelt att komma åt andras foton. sad.gif sad.gif
          men jag är glad att jag fått tillbaka en hel del ialla fall. unsure.gif

--------------------
          Bor i zon 2

Citera
          Reserv
          Inlägg 13-12-2006, 19:30
          Länk hit: #1053

Medlem
          Antal inlägg: 6 877
          Medlem nr: 5 537

Ni som har privata delar i era album.....varför har ni ens lagt in bilderna i odlas album??? blink.gif för är dom privata så är det juh för att man inte vill visa bilderna......eller? unsure.gif

Citera
          pejori
          Inlägg 13-12-2006, 19:35
          Länk hit: #1054

Medlem

det är för att vissa har man där, för att visa OM MAN VILL!!!! inte för allmänt beskådande sad.gif sad.gif
          ibland tömmer jag kameran direkt, för att få tag i en bild...men sorterar inte direkt....dom bilderna ligger numera till allmänt beskådande.
          och FINNS en privat funktion, är det meningen att den SKA vara privat också... sad.gif sad.gif
          PRINCIPER vet du wacko.gif

--------------------
          Bor i zon 2

Citera
          Reserv
          Inlägg 13-12-2006, 19:40
          Länk hit: #1055

Medlem

CITAT (pejori @ 13-12-2006, 19:35)
          det är för att vissa har man där, för att visa OM MAN VILL!!!! inte för allmänt beskådande sad.gif sad.gif
          ibland tömmer jag kameran direkt, för att få tag i en bild...men sorterar inte direkt....dom bilderna ligger numera till allmänt beskådande.
          och FINNS en privat funktion, är det meningen att den SKA vara privat också... sad.gif sad.gif

Jag har mina bilder i eget album i datorn, inte på odla...... blink.gif tror faktiskt det kan va´bättre........men min fula nuna hade du inte där i alla fall rolleyes.gif wub.gif

Citera
          Magdis
          Inlägg 13-12-2006, 19:40
          Länk hit: #1056

Medlem
          Antal inlägg: 8 694
          Medlem nr: 4 012

CITAT (Reserv @ 13-12-2006, 19:30)
          Ni som har privata delar i era album.....varför har ni ens lagt in bilderna i odlas album??? blink.gif för är dom privata så är det juh för att man inte vill visa bilderna......eller? unsure.gif

Jag har t.e.x lagt in gravidmage-bilder i tråden om forumbebisar och dem har jag i det privata albumet. Inte för att de är så hemliga utan mera för att det inte känns så nödvändigt att de ska synas om någon skulle titta i mitt album efter trädgårdsbilder. rolleyes.gif

Citera
          pejori
          Inlägg 13-12-2006, 19:45
          Länk hit: #1057

Medlem

CITAT (Reserv @ 13-12-2006, 19:40)
          det är för att vissa har man där, för att visa OM MAN VILL!!!! inte för allmänt beskådande sad.gif  :(
          och FINNS en privat funktion, är det meningen att den SKA vara privat också... sad.gif  :(

Jag har mina bilder i eget album i datorn, inte på odla...... blink.gif tror faktiskt det kan va´bättre........men min fula nuna hade du inte där i alla fall rolleyes.gif wub.gif

alla har vi våra principer som sagt, ÄVEN jag... smile.gif smile.gif jag har också animerade bilder som KAN väcka anstöt hos en del...i mitt privata album....därför är det privat... wub.gif

--------------------
          Bor i zon 2

Citera
          Reserv
          Inlägg 13-12-2006, 19:47
          Länk hit: #1058

Medlem

CITAT (pejori @ 13-12-2006, 19:45)
          CITAT (Reserv @ 13-12-2006, 19:40)
          det är för att vissa har man där, för att visa OM MAN VILL!!!! inte för allmänt beskådande sad.gif  sad.gif
          och FINNS en privat funktion, är det meningen att den SKA vara privat också... sad.gif  sad.gif

alla har vi våra principer som sagt, ÄVEN jag... smile.gif smile.gif jag har också animerade bilder som KAN väcka anstöt hos en del...i mitt privata album....därför är det privat... wub.gif

Är nån så nyfiken så får dom väl skylla sig själva då rolleyes.gif Men va´gla över att alla bilderna inte va´borta som du trodde, då fattas juh inget, se det från den ljusa sidan wub.gif

Citera
          pejori
          Inlägg 13-12-2006, 19:49
          Länk hit: #1059

Medlem

jag är nöjd också...även om massor är borta.
          hade du varit lika nöjd om din fula nuna funnits där??? laugh.gif

--------------------
          Bor i zon 2

Citera
          faith
          Inlägg 13-12-2006, 19:53
          Länk hit: #1060

Medlem
          Antal inlägg: 1 040
          Medlem nr: 8 745

Jag hade aldrig förstått att det gick att komma åt privata bilder om inte detta hade nämnts i den här tråden. Jag hade inte en tanke på att titta på den länk som Anita la in, och jag tror inte att någon annan hade det heller. Men genom att uppmärksamma detta på det här sättet så kanske detta har ändrats. Det hade kanske varit bäst att kontakta forumansvariga direkt utan att kommentera det här. wink.gif

--------------------

Citera

65 sidor V  « < 51 52 53 54 55 > » 
          Skriv svarNytt inlägg
          1 användare läser den här tråden just nu (1 gäster och 0 anonyma medlemmar)
          0 medlem(mar):

Enkel version Datum och tid: 25-06-2026, 04:55

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon