Certifierad Trygg e-handel

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Välkommen som gäst ( Logga in | Registrera )

65 sidor V  « < 54 55 56 57 58 > »   
          Skriv svarNytt inlägg
          > gnäll för alla, här gäller inga regler längre....
          Snöflinga
          Inlägg 14-12-2006, 18:32
          Länk hit: #1101

Medlem
          Antal inlägg: 3 999
          Medlem nr: 4 203

CITAT (ninnisky @ 14-12-2006, 17:41)
          Krya på Dig Agneta - saknar Dig också! Blev faktiskt lite orolig när jag inte sett några inlägg på länge........ mer än någon dag eller så wub.gif wub.gif

Instämmer i allt ... har också undrat huh.gif Krya på dej och kom igen när du orkar ... kram wub.gif

Citera
          faith
          Inlägg 15-12-2006, 22:29
          Länk hit: #1102

Medlem
          Antal inlägg: 1 040
          Medlem nr: 8 745

Helt otroligt! ohmy.gif

--------------------

Citera
          askar
          Inlägg 15-12-2006, 22:38
          Länk hit: #1103

Gäster

CITAT (Snöflinga @ 14-12-2006, 18:32)
          CITAT (ninnisky @ 14-12-2006, 17:41)
          Krya på Dig Agneta - saknar Dig också! Blev faktiskt lite orolig när jag inte sett några inlägg på länge........ mer än någon dag eller så wub.gif  :wub:

Instämmer i allt ... har också undrat huh.gif Krya på dej och kom igen när du orkar ... kram wub.gif

Oj... wub.gif
          Jag har också saknat er alla... efter fyra år på forumet
          känns det nästan som vi är
          en liten familj som avhandlar ämnen av varierande art och dignitet. tongue.gif

Citera
          askar
          Inlägg 15-12-2006, 22:45
          Länk hit: #1104

Gäster

CITAT (faith @ 15-12-2006, 22:29)

Inte alls överraskande...
          och just för att kritikernas åsikt sällan överensstämmer med folkets
          har jag för många år sedan slutat läsa deras recensioner.

Fast just i detta fall handlar det ju om en som ogillar (hatar) Britt-Marie Mattsson
          och då ställer man frågan. Hur trovärdig är Helsingborgs Dagblad. wink.gif

Citera
          ninnisky
          Inlägg 15-12-2006, 23:38
          Länk hit: #1105

Medlem
          Antal inlägg: 5 047
          Medlem nr: 3 958

CITAT (askar @ 15-12-2006, 21:45)

Fast just i detta fall handlar det ju om en som ogillar (hatar) Britt-Marie Mattsson

....och maken hennes gillar jag ännu sämre (Sören Holmström)
          men annars så finns det ganska många goa trevliga Göteborgare !

--------------------
          Det är dumt att slänga bort en hel cykel för att det kommit in ett gruskorn i kedjan...

Citera
          Snöflinga
          Inlägg 16-12-2006, 17:55
          Länk hit: #1106

Medlem
          Antal inlägg: 3 999
          Medlem nr: 4 203

CITAT (ninnisky @ 15-12-2006, 23:38)
          CITAT (askar @ 15-12-2006, 21:45)

....och maken hennes gillar jag ännu sämre (Sören Holmström)
          men annars så finns det ganska många goa trevliga Göteborgare !

blink.gif Nu förstår jag inte ... är det egen åsikt eller recensentens unsure.gif

Citera
          Rossi
          Inlägg 18-12-2006, 16:19
          Länk hit: #1107

Medlem
          Antal inlägg: 5 855
          Medlem nr: 3 584

Jag blir så illa berörd när jag ser fullt friska personer parkera på handikapp-platser för att slippa gå 15 meter extra. Senast idag så jag ett par som glatt parkerade (utan handikapptillstånd) på handikapp-plats, hoppade ur bilen och traskade in på köpcentrat. Jag bligade på dem men de verkade inte skämmas det minsta. På handikapp-platsen bredvid stod en skåpbil med firmatryck. Inte heller där syntes något handikapptillstånd i framrutan.

Fy skam! Hur kan man bara göra så?

--------------------
          Skåne zon 1

Citera
          Rossi
          Inlägg 18-12-2006, 16:34
          Länk hit: #1108

Medlem
          Antal inlägg: 5 855
          Medlem nr: 3 584

Kristian Lundberg har blivit avskedad som recensent på den aktuella tidningen nu. Det var väl det enda riktiga som tidningen kunde göra. Till hans "försvar" kan man väl säga att han tydligen hade fått 37 deckare i en låda som han fick i uppdrag av tidningen att på kort tid (hur kort vet jag inte) läsa och recensera.

Jag har önskat mig Kristian Lundbergs böcker i julklapp. Ska bli kul att läsa dem om jag nu får dem. Säga vad man vill om honom - det han har gjort är ju inte rätt - men han verkar i alla fall stå för sina åsikter. smile.gif

--------------------
          Skåne zon 1

Citera
          Fenja
          Inlägg 18-12-2006, 17:07
          Länk hit: #1109

Medlem
          Antal inlägg: 11 272
          Medlem nr: 2 892

CITAT (Rossi @ 18-12-2006, 16:19)
          Jag blir så illa berörd när jag ser fullt friska personer parkera på handikapp-platser för att slippa gå 15 meter extra. Senast idag så jag ett par som glatt parkerade (utan handikapptillstånd) på handikapp-plats, hoppade ur bilen och traskade in på köpcentrat. Jag bligade på dem men de verkade inte skämmas det minsta. På handikapp-platsen bredvid stod en skåpbil med firmatryck. Inte heller där syntes något handikapptillstånd i framrutan.

Jag brukar upplysa dem om att skylten inte gäller för psykiskt handikappade... sleep.gif
          Mvh
          Fenja

--------------------
          "För länge sen dyrkade Egyptierna katten som en gud.
          Det har katten aldrig glömt."

Citera
          Magdis
          Inlägg 18-12-2006, 18:17
          Länk hit: #1110

Medlem
          Antal inlägg: 8 694
          Medlem nr: 4 012

CITAT (Fenja @ 18-12-2006, 17:07)
          CITAT (Rossi @ 18-12-2006, 16:19)

Jag brukar upplysa dem om att skylten inte gäller för psykiskt handikappade... sleep.gif
          Mvh
          Fenja

laugh.gif laugh.gif Det ska jag göra nästa gång! laugh.gif

Citera
          Reserv
          Inlägg 20-12-2006, 15:53
          Länk hit: #1111

Medlem
          Antal inlägg: 6 877
          Medlem nr: 5 537

Här har yngste grabben vart i Riga och köpt med sig 1 liter baileys rolleyes.gif biggrin.gif aha, jippie tänkte jag, hade juh läst om nåt populärt godisrecept unsure.gif Men tror ni jag får ta en skvätt ur flaskan då??? unsure.gif Nähä....så fasen heller, den tog han med till flickvännen som dom ska smutta på under lovet wacko.gif mad.gif Jag vet en som inte ska få nåt julgodis i jul......ska nog fasen skvallra för tomten att han inte är snäll mot farsgubben heller sleep.gif

Citera
          Magdis
          Inlägg 20-12-2006, 16:00
          Länk hit: #1112

Medlem

CITAT (Reserv @ 20-12-2006, 15:53)
          Här har yngste grabben vart i Riga och köpt med sig 1 liter baileys rolleyes.gif biggrin.gif aha, jippie tänkte jag, hade juh läst om nåt populärt godisrecept unsure.gif Men tror ni jag får ta en skvätt ur flaskan då??? unsure.gif Nähä....så fasen heller, den tog han med till flickvännen som dom ska smutta på under lovet wacko.gif mad.gif Jag vet en som inte ska få nåt julgodis i jul......ska nog fasen skvallra för tomten att han inte är snäll mot farsgubben heller sleep.gif

nämen vad taskigt! tongue.gif göm julgodiset och smaska upp det själv du tycker jag! rolleyes.gif Du måste nog tukta din Lilleman lite bättre så han är snäll mot pappsen! laugh.gif

Citera
          evelina
          Inlägg 20-12-2006, 17:34
          Länk hit: #1113

Medlem
          Antal inlägg: 1 990
          Medlem nr: 2 991

Här har yngste grabben vart i Riga och köpt med sig 1 liter baileys rolleyes.gif  :D aha, jippie tänkte jag, hade juh läst om nåt populärt godisrecept unsure.gif Men tror ni jag får ta en skvätt ur flaskan då??? unsure.gif Nähä....så fasen heller, den tog han med till flickvännen som dom ska smutta på under lovet wacko.gif  :angry: Jag vet en som inte ska få nåt julgodis i jul......ska nog fasen skvallra för tomten att han inte är snäll mot farsgubben heller sleep.gif

Om det är han du tvättade kläder åt förut,så gör det aldrig mera wink.gif bara påminna om baileysen du inte fick en skvätt av!! laugh.gif laugh.gif

--------------------

Mvh Evelina
          Odlar numera i zon 4
          Att fela är mänskligt, att förlåta är gudomligt.

Citera
          anna_rispan
          Inlägg 20-12-2006, 17:38
          Länk hit: #1114

Medlem
          Antal inlägg: 4 869
          Medlem nr: 4 761

Shit!! Ska de smutta på 1 liter baileys! Då tror jag du kan be honom om nästa flaska han köper hem!! smile.gif De borde ha tröttnat på det efter 1 liter menar jag. rolleyes.gif
          Nog för att det är gott, men nog hade de kunnat lämna några dl åt dig va.... sleep.gif Det hade du varit värd! smile.gif

Citera
          Reserv
          Inlägg 20-12-2006, 17:39
          Länk hit: #1115

Medlem

CITAT (evelina @ 20-12-2006, 17:34)
          Här har yngste grabben vart i Riga och köpt med sig 1 liter baileys rolleyes.gif  biggrin.gif aha, jippie tänkte jag, hade juh läst om nåt populärt godisrecept unsure.gif Men tror ni jag får ta en skvätt ur flaskan då??? unsure.gif Nähä....så fasen heller, den tog han med till flickvännen som dom ska smutta på under lovet wacko.gif  mad.gif Jag vet en som inte ska få nåt julgodis i jul......ska nog fasen skvallra för tomten att han inte är snäll mot farsgubben heller sleep.gif

Om det är han du tvättade kläder åt förut,så gör det aldrig mera wink.gif bara påminna om baileysen du inte fick en skvätt av!! laugh.gif laugh.gif

laugh.gif laugh.gif laugh.gif Gissa va´han hade med sig hem??? rolleyes.gif .......Jo, tre trunkar fulla med smutstvätt blink.gif wacko.gif Jag har juh hela jullovet på mig blink.gif wacko.gif mad.gif

Citera
          anna_rispan
          Inlägg 20-12-2006, 17:43
          Länk hit: #1116

Medlem
          Antal inlägg: 4 869
          Medlem nr: 4 761

CITAT (Reserv @ 20-12-2006, 17:39)
          laugh.gif laugh.gif laugh.gif Gissa va´han hade med sig hem??? rolleyes.gif .......Jo, tre trunkar fulla med smutstvätt blink.gif wacko.gif Jag har juh hela jullovet på mig blink.gif wacko.gif mad.gif

bara för att det är gnälltråden så ska jag gnälla lite. fy vad taskigt o ta med sig tre trunkar med tvätt!!!!

vad ska han hjälpa dig med då?? unsure.gif

Citera
          evelina
          Inlägg 20-12-2006, 17:44
          Länk hit: #1117

Medlem
          Antal inlägg: 1 990
          Medlem nr: 2 991

Ja jissus di barna di barna laugh.gif Då vet vi vad du ska göra under julen wacko.gif laugh.gif

--------------------

Mvh Evelina
          Odlar numera i zon 4
          Att fela är mänskligt, att förlåta är gudomligt.

Citera
          Reserv
          Inlägg 20-12-2006, 17:46
          Länk hit: #1118

Medlem

CITAT (evelina @ 20-12-2006, 17:44)
          Ja jissus di barna di barna laugh.gif Då vet vi vad du ska göra under julen wacko.gif laugh.gif

Japp.... rolleyes.gif inte är jag göralös i alla fall tongue.gif wub.gif

Citera
          Magdis
          Inlägg 20-12-2006, 17:59
          Länk hit: #1119

Medlem

CITAT (Reserv @ 20-12-2006, 17:46)
          CITAT (evelina @ 20-12-2006, 17:44)
          Ja jissus di barna di barna  :lol: Då vet vi vad du ska göra under julen  :wacko:  :lol:

Japp.... rolleyes.gif inte är jag göralös i alla fall tongue.gif wub.gif

Nej nej nej snälla du, gör det inte!!! ohmy.gif Nu när han ska va hemma ett tag kan han väl låna din tvättmaskin o tvätta själv? Jag ska minsann lära Lilleman hur tvättmaskinen funkar så snart han lärt sig gå och prata! rolleyes.gif

Citera
          Eva i Skåne
          Inlägg 20-12-2006, 18:06
          Länk hit: #1120

Medlem
          Antal inlägg: 24 744
          Medlem nr: 110

Jag har läst nåt för länge sen som handlade om påfrestningen för hjärtat av att hänga tvätt. Det kan inte vara bra för dig Reserv! Ska du inte ta det lugnt???

Magdis! Du som är sjuksköterska! Vad får konvalecenter göra egentligen?
          Är det inte dags att Reserv låter barnen skämma bort honom i jul och själv slår sig till ro på soffan? laugh.gif biggrin.gif rolleyes.gif wub.gif

Citera

65 sidor V  « < 54 55 56 57 58 > » 
          Skriv svarNytt inlägg
          1 användare läser den här tråden just nu (1 gäster och 0 anonyma medlemmar)
          0 medlem(mar):

Enkel version Datum och tid: 25-06-2026, 12:15

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon