CITAT (Norrbottens-Magdis @ 21-12-2006, 15:31)
Nu måste jag gnälla över att Lilleman har varit så ettrig nu hela veckan så att man aldrig kan lägga ifrån sig honom en enda sekund. Det går inte att lägga honom i vagnen o inte sätta honom i babysittern....bara famnen gäller. Det är nästan omöjligt att få i sig nåt att äta ens. Jag har visserligen bärselen men det är rätt bökigt att göra nåt med honom frampå magen där han sitter och sparkar och skriker. :(
Välkommen till gänget
Isak har varit förkyld i en vecka, hans första riktiga förkylning och det är bara gnäll hela tiden *suck*. Inte kan han sova stackarn för han är så täppt och snoret rinner...men nu börjar det som tur är bli bättre.
Och till råga på allt så glömde Magnus stänga grinden så han klättrade upp i trappan och trillade ner och fick en jättebula. Det är dock bra nu, var inte så farligt som det lät.
Så det här är väl egentligen inte gnäll från min sida utan Isak som gnäller genom mig för att det är så synd om honom nu
Reserv - visst är det tråkigt att sonen vill vara hos flickvännen men ungarna växer upp och så brukar det tyvärr bli...var istället glad att han har en hjärtevän
Som tur är har jag några år kvar innan Isak hittar en hjärtevän men när den dagen kommer ska jag vara tacksam om det är en snäll flicka som behandlar honom bra, även om jag självklart inte kommer gilla när han väljer henne framför mamma på julafton