Måste skriva av mig lite, grannen ovanför har haft sin unge i över en vecka här nu, vad jag hört de senaste åren har ungen bara varit där ett par ggr om året, men hon springer och hoppar och skriker och slår med dörrarna.
Från tidig morgon till sent på kvällen, det går inte lyssna på musik eller tv för det bumpandet överöstar allt, vi har fucked up skitlägenheter här i gettot så lyhört, jag hör när de går på toaletten eller telefonerna ringer

Jag fick nog igår och sa till han, andra har klagat med innan jag köpte denna lägenheten, han bredvid som jag brukar snacka teknik och datorer med har också gnällt men han lyssnar inte!! =(
Det eviga dunsandet bara driver mej till vansinne, jag sitter oftast vid datorn så kunde satt på mej mina hörlurar men det är ett fett glapp i kontakten så bara ena kanalen spelas så det blir inte lika högt då så man slipper det skitet =(
Det blev tyst i 2 timmar igår efter jag blev sur på han, men sen nästan exakt vid 21 hörde man henne skrika och springa runt, så trött på detta, måste skaffa körkort och sälja skitlägenheten och hyra hus......