Certifierad Trygg e-handel

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Välkommen som gäst ( Logga in | Registrera )

65 sidor V  « < 60 61 62 63 64 > »   
          Skriv svarNytt inlägg
          > gnäll för alla, här gäller inga regler längre....
          askar
          Inlägg 25-12-2006, 19:15
          Länk hit: #1221

Gäster

Idag tycker jag det är läge för gnäll...
          feber, bihåleinflammation, värk i varenda liten led och muskel i hela kroppen
          värk också i den stora hårda bollen högst upp
          och på det.. en hosta som tidvis håller på att knäcka en . sad.gif mad.gif

Citera
          Snöflinga
          Inlägg 25-12-2006, 22:14
          Länk hit: #1222

Medlem
          Antal inlägg: 3 999
          Medlem nr: 4 203

CITAT (askar @ 25-12-2006, 19:15)
          Idag tycker jag det är läge för gnäll...
          feber, bihåleinflammation, värk i varenda liten led och muskel i hela kroppen
          värk också i den stora hårda bollen högst upp
          och på det.. en hosta som tidvis håller på att knäcka en . sad.gif mad.gif

Stackare huh.gif Kryapå dej kram från mej ... Tänkte gnälla på något så trivialt som vädret .... men ... det är ju slut på julen och snö får vi väl i April wub.gif

Citera
          Magdis
          Inlägg 30-12-2006, 19:01
          Länk hit: #1223

Medlem
          Antal inlägg: 8 694
          Medlem nr: 4 012

Sabla skitbil!!! mad.gif Maken skulle åka och handla nu inför nyårsaftonen och så går det inte ens att låsa upp bilen. Den låses upp med en sån där liten dosa som man trycker på och de har funkat dåligt ett bra tag fast vi bytt batterier och nu var de helt döda. Öppnar man med nyckeln så brukar larmet gå igång och ratten blir låst. Vi chansade nu och gjorde det iallafall och inget hände. Det är totalt strömavbrott i bilen helt enkelt! sad.gif

Nya bilar är ju ett elände...om t.ex batterierna tar slut i dosan så blir ju bilen obrukbar. mad.gif

Citera
          anna_rispan
          Inlägg 30-12-2006, 19:03
          Länk hit: #1224

Medlem
          Antal inlägg: 4 869
          Medlem nr: 4 761

Fy fabian vad eländigt!!!!! sad.gif

Citera
          agata99
          Inlägg 10-01-2007, 15:38
          Länk hit: #1225

Medlem
          Antal inlägg: 3
          Medlem nr: 4 311

CITAT (pejori @ 24-04-2006, 12:34)
          återvinningscentralen ligger i andra ändan av komunen...hur ska jag kunna ta ett linneskåp på bussen? mad.gif mad.gif mad.gif
          hjälp finns aldrig och företaget tar 350 kr. i timman mad.gif mad.gif mad.gif

Nämen inte ska du kasta något som är helt på tippen!

Ring till de loppisar som kan finnas.De större som Myrorna, Emmaus och Erikshjälpen brukar komma och hämta stora möbler. Där gör de större nytta än på tippen! Och miljön bli glad. Och de som fyndar på loppis blir glada. Och du blir glad som slipper fixa skjuts själv.
          Kanske inte rätt forum eftersom det i slutänden resulterar i att alla bli glada, men det är inte heller det sämsta!

[I] biggrin.gif

--------------------

Den svage städar - den starke kontrollerar kaoset.

Citera
          Kathy
          Inlägg 10-01-2007, 15:41
          Länk hit: #1226

Medlem
          Antal inlägg: 7 909
          Medlem nr: 4 848

CITAT (agata99 @ 10-01-2007, 15:38)
          CITAT (pejori @ 24-04-2006, 12:34)
          återvinningscentralen ligger i andra ändan av komunen...hur ska jag kunna ta ett linneskåp på bussen? mad.gif  mad.gif  mad.gif
          hjälp finns aldrig och företaget tar 350 kr. i timman mad.gif  mad.gif  mad.gif

Nämen inte ska du kasta något som är helt på tippen!

Ring till de loppisar som kan finnas.De större som Myrorna, Emmaus och Erikshjälpen brukar komma och hämta stora möbler. Där gör de större nytta än på tippen! Och miljön bli glad. Och de som fyndar på loppis blir glada. Och du blir glad som slipper fixa skjuts själv.
          Kanske inte rätt forum eftersom det i slutänden resulterar i att alla bli glada, men det är inte heller det sämsta!

biggrin.gif

Ska jag vara ärlig, så tror jag nog att Pejori redan gjort sig av med sitt linneskåp.....8,5 månad efter sitt inlägg. rolleyes.gif
          F'låt...kunde inte låta bli. wub.gif

Citera
          pejori
          Inlägg 10-01-2007, 15:56
          Länk hit: #1227

Medlem
          Antal inlägg: 19 528
          Medlem nr: 2 682

japp...det är både till flis och uppeldat vid det här laget...det blev tippen laugh.gif

--------------------
          Den grövsta form av mobbning är, att kalla sina meningsmotståndare mobbare.
          Bor i zon 2

Citera
          Rose
          Inlägg 09-12-2009, 08:55
          Länk hit: #1228

Medlem
          Antal inlägg: 620
          Medlem nr: 9 917

Måste gnälla över hur somliga här alltid citerar mig när dom ska klaga på en åsikt, trots att andra sagt precis samma sak som jag och före mig dessutom. Man måste vara väldigt omtyckt om man blir utvald så här, eller hur ligger det till tro? g.gif Eller kanske känns det tryggare att klaga lite på mig än på nån man har mer kontakt med.

--------------------

Citera
          *Stintan*
          Inlägg 09-12-2009, 09:13
          Länk hit: #1229

Medlem
          Antal inlägg: 22 484
          Medlem nr: 6 301

CITAT (Rose @ 09-12-2009, 08:55) *
          Måste gnälla över hur somliga här alltid citerar mig när dom ska klaga på en åsikt, trots att andra sagt precis samma sak som jag och före mig dessutom. Man måste vara väldigt omtyckt om man blir utvald så här, eller hur ligger det till tro? g.gif Eller kanske känns det tryggare att klaga lite på mig än på nån man har mer kontakt med.

smiley_small_hug.gif

--------------------
          Rotar runt i Sörmlands inland zon 2-3
          Det är ingen konst att vara modig om man inte är rädd/Tove Jansson

Citera
          Alphaville
          Inlägg 16-06-2011, 15:37
          Länk hit: #1230

Medlem
          Antal inlägg: 726
          Medlem nr: 12 241

Hittade en Gnälltråd!!

Min tvättmaskin har gått sönder! Programväljaren har slutat fungera. Ingenting hände när man vred på den, plastgrej inuti hade spruckit och lossnat. Vet ej hur gammal tvättmaskinen är men den har minst 15 år på nacken, kanske 20 år. Har ringt till fastighetsägaren som ska fixa en ny nästa vecka.

Behöver ju inte tvätta akut men ändå, man blir van att kunna tvätta när det behövs. sad.gif

Citera
          Myosotis
          Inlägg 16-06-2011, 15:39
          Länk hit: #1231

Medlem
          Antal inlägg: 19 798
          Medlem nr: 12 674

Jag vill gnälla på tele2 men jag orkar inte dra hela historien.

--------------------
          Det ska gå.

Citera
          malcolm
          Inlägg 16-06-2011, 16:15
          Länk hit: #1232

Medlem
          Antal inlägg: 20 052
          Medlem nr: 30 311

Vill gnälla på Telia som levererade utrustning för bredbandstelefoni men inte lyckades få det att fungera på över en månad trots besök av tekniker som förstörde min fina kabeldragning som det inte var nå´t fel på.

Citera
          Anma
          Inlägg 16-06-2011, 18:00
          Länk hit: #1233

Medlem
          Antal inlägg: 10 260
          Medlem nr: 5 642

CITAT (malcolm @ 16-06-2011, 17:15) *
          Vill gnälla på Telia som levererade utrustning för bredbandstelefoni men inte lyckades få det att fungera på över en månad trots besök av tekniker som förstörde min fina kabeldragning som det inte var nå´t fel på.

Ge dig inte. Vår fight med telia slutade med 3 mån gratis abonnemang och gratis spotify i ett år. Just det ja. 6 gratis filmer också.

Citera
          Biggan_
          Inlägg 16-06-2011, 18:35
          Länk hit: #1234

Medlem
          Antal inlägg: 35 147
          Medlem nr: 5 447

Har varit ute i trädgården och rensat ogräs och vattnat! Jag fick gå in nu för myggen höll på att käka upp mej! angry.gif

Fy devil.gif vad det kliar! mad.gif

--------------------
          Biggan
          Systematik är att sätta den ena foten framför den andra när man går och inte tvärtom.
          Eyvind Johnson

Citera
          silos
          Inlägg 16-06-2011, 18:40
          Länk hit: #1235

Medlem
          Antal inlägg: 9 297
          Medlem nr: 6 292

Grrrr....jag vill gnälla på att jag ingenting ha att gnälla på idag! yahoo.gif

Citera
          merlin68
          Inlägg 22-06-2011, 19:56
          Länk hit: #1236

Medlem
          Antal inlägg: 4 044
          Medlem nr: 28 369

Är så less på alla hundägare som inte plockar upp hundens skitkorvar ranting.gif Hur svårt kan de vara????? Är hundägare själv och fattar bara inte hur man kan vara så oansvarig och lat....
          Sedan folk som kastar sina cigarettfimpar utmed vår tomt och in i häcken. Ibland plockar jag upp till 20-30 fimpar per vecka...fy fan så äckligt sick.gif
          Sist men inte minst vill jag klaga på de som åker fyrhjuling alldeles för fort på gångstigarna, bara en tidsfråga innan någon blir skadad thumbdown.gif

Pust...nu känns det bättre sweatingbullets.gif

Citera
          malcolm
          Inlägg 23-06-2011, 10:30
          Länk hit: #1237

Medlem
          Antal inlägg: 20 052
          Medlem nr: 30 311

CITAT (Anma @ 16-06-2011, 19:00) *
          Ge dig inte. Vår fight med telia slutade med 3 mån gratis abonnemang och gratis spotify i ett år. Just det ja. 6 gratis filmer också.

Nu fungerar allt sedan en tid och jag skulle få motsvarande 2500:- i kompensation men kabeldragningen får jag fixa själv.

Redigerat av malcolm: 23-06-2011, 10:30

Citera
          skånepåg
          Inlägg 24-06-2011, 12:16
          Länk hit: #1238

Medlem
          Antal inlägg: 5 158
          Medlem nr: 21 199

Måste skriva av mig lite, grannen ovanför har haft sin unge i över en vecka här nu, vad jag hört de senaste åren har ungen bara varit där ett par ggr om året, men hon springer och hoppar och skriker och slår med dörrarna.
          Från tidig morgon till sent på kvällen, det går inte lyssna på musik eller tv för det bumpandet överöstar allt, vi har fucked up skitlägenheter här i gettot så lyhört, jag hör när de går på toaletten eller telefonerna ringer tongue.gif
          Jag fick nog igår och sa till han, andra har klagat med innan jag köpte denna lägenheten, han bredvid som jag brukar snacka teknik och datorer med har också gnällt men han lyssnar inte!! =(
          Det eviga dunsandet bara driver mej till vansinne, jag sitter oftast vid datorn så kunde satt på mej mina hörlurar men det är ett fett glapp i kontakten så bara ena kanalen spelas så det blir inte lika högt då så man slipper det skitet =(
          Det blev tyst i 2 timmar igår efter jag blev sur på han, men sen nästan exakt vid 21 hörde man henne skrika och springa runt, så trött på detta, måste skaffa körkort och sälja skitlägenheten och hyra hus......

--------------------
          Pjater-Zon 1-2

Citera
          silos
          Inlägg 24-06-2011, 12:30
          Länk hit: #1239

Medlem
          Antal inlägg: 9 297
          Medlem nr: 6 292

CITAT (merlin68 @ 22-06-2011, 20:56) *
          Är så less på alla hundägare som inte plockar upp hundens skitkorvar ranting.gif Hur svårt kan de vara????? Är hundägare själv och fattar bara inte hur man kan vara så oansvarig och lat....
          Sedan folk som kastar sina cigarettfimpar utmed vår tomt och in i häcken. Ibland plockar jag upp till 20-30 fimpar per vecka...fy fan så äckligt sick.gif
          Sist men inte minst vill jag klaga på de som åker fyrhjuling alldeles för fort på gångstigarna, bara en tidsfråga innan någon blir skadad thumbdown.gif

Pust...nu känns det bättre sweatingbullets.gif

Jag håller med dig!!!

Citera
          VitaFingrar
          Inlägg 24-06-2011, 12:59
          Länk hit: #1240

Medlem
          Antal inlägg: 1 339
          Medlem nr: 36 571

Jag vill gnälla på den äckliga karln utanför ica som började stöna och slicka sig om läpparna när jag gick förbi för en liten stund sedan. SKÄRPNING!

Citera

65 sidor V  « < 60 61 62 63 64 > » 
          Skriv svarNytt inlägg
          1 användare läser den här tråden just nu (1 gäster och 0 anonyma medlemmar)
          0 medlem(mar):

Enkel version Datum och tid: 25-06-2026, 05:53

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon