| |
|
  |
gnäll för alla, här gäller inga regler längre.... |
|
|
|
|
26-04-2006, 08:50
|

Medlem
Antal inlägg: 7 413
Medlem nr: 6 203

|
--------------------
F.d. ev. geni som numer dessutom...........är rökfri☺ /Gillan,zon 3-4 De enda som aldrig misslyckas är de som aldrig försöker!
|
|
|
|
|
|
|
|
26-04-2006, 09:12
|

Medlem
Antal inlägg: 4 062
Medlem nr: 3 478

|
Så bra med en gnälltråd. Då sätter jag väl i gång.. Jag är så innerligt trött på att ha ont i min arm. Trött/förbannand/irriterad på att inte kunna plocka ur diskmaskinen ens utan att det gör ont. Sen är jag så vansinnigt trött på att se att det alltid är okej att hacka på Hannele. Inte ens i gnälltråden låter ni henne vara. Vill också gnälla på de snorungar från Linköping som i måndags stod och väntade vid J-Södras supporterbussar bara för att de hade lust att bråka. Själv fick jag bara en tändare i huvudet när jag skulle försöka dra med mig mina vänner till bussarna.. Men ändå. Jag tycker faktiskt inte att det är kul att slåss. Och så vill jag gnälla över överanvändandet av smileysar.
--------------------
Jag har mina principer. Och när dom inte passar så har jag andra. Groucho Marx
|
|
|
|
|
|
|
|
26-04-2006, 09:13
|

Medlem
Antal inlägg: 5 336
Medlem nr: 5 411

|
Jag tror jag håller på att bli förkyld... vaknade med vad som känns som början till halsont och lite ont i skallen. blä!
--------------------
Mvh Jenny Zon 2-3 sthlm 
|
|
|
|
|
|
|
|
26-04-2006, 09:32
|

Medlem

|
CITAT (cic @ 26-04-2006, 10:12) Så bra med en gnälltråd. Då sätter jag väl i gång.. Jag är så innerligt trött på att ha ont i min arm. Trött/förbannand/irriterad på att inte kunna plocka ur diskmaskinen ens utan att det gör ont. Sen är jag så vansinnigt trött på att se att det alltid är okej att hacka på Hannele. Inte ens i gnälltråden låter ni henne vara. Vill också gnälla på de snorungar från Linköping som i måndags stod och väntade vid J-Södras supporterbussar bara för att de hade lust att bråka. Själv fick jag bara en tändare i huvudet när jag skulle försöka dra med mig mina vänner till bussarna.. Men ändå. Jag tycker faktiskt inte att det är kul att slåss. Och så vill jag gnälla över överanvändandet av smileysar.  Alltså! Du har helt fel avatör ( eller vad det nu heter?!). Här kan man inte skratta ihläl sig  . Då kommer forum- polisen Sen att du har ont i armen, det skiter jag fullkomligt i Det kan du säkert gott ha Det är klart att jag inte gör, jag vet ju hur ont det gör
--------------------
F.d. ev. geni som numer dessutom...........är rökfri☺ /Gillan,zon 3-4 De enda som aldrig misslyckas är de som aldrig försöker!
|
|
|
|
|
|
|
|
26-04-2006, 09:35
|

Medlem
Antal inlägg: 1 884
Medlem nr: 7 335

|
jag blir så irriterad... jag vet inte hur många gåger jag har sagt att jag inte tål råa äpplen... men ändå så får jag det hem från skolan
--------------------
If you don't think you can defeat your opponent because your short, just remember, paper cuts hurt too.
|
|
|
|
|
|
|
|
26-04-2006, 09:38
|
Medlem
Antal inlägg: 2 745
Medlem nr: 882

|
CITAT (Margith @ 25-04-2006, 22:07) Bettson har du bara 37 deklarationer kvar ska du banne mig inte gnälla :angry: :angry: Och jodå Gåsis, den här tiden på året kan du inte lita på mig :wacko: (  )  :angry: OCH hur många har du att gnälla över då
|
|
|
|
|
|
|
|
26-04-2006, 09:46
|

Medlem
Antal inlägg: 23 957
Medlem nr: 296

|
--------------------
Mera Japan-pop åt svenska folket AKB48と日本を発見するには、長い時間に起こった最高のことです
Straight for ever. Cogito, ergo sum.
|
|
|
|
|
|
|
|
26-04-2006, 09:47
|

Medlem
Antal inlägg: 2 958
Medlem nr: 2 746

|
CITAT (Bettson @ 26-04-2006, 10:38) OCH hur många har du att gnälla över då  :angry: :angry: :lol: :lol: 48
--------------------
Margith, zon 6
Har du inget snällt att säga, är det bättre att vara tyst. Citat: min mor =)
|
|
|
|
|
|
|
|
26-04-2006, 09:56
|

Medlem
Antal inlägg: 24 744
Medlem nr: 110

|
Du skulle aldrig ha brytt dig om det med att städa bilen, bara för att den skulle på besiktning Åke, så hade ryggen kanske klarat sig  Jag vet inte om man får tycka synda om varandra i denna tråden, så det säger jag inte Själv kan jag väl klaga på att det regnar ute och det på min fridag  Räfsa våta löv  nej, det tror jag inte. Och så har jag fem rosor att plantera. Glömde att köpa extra jord med mig så jag måste nog ner till samhället igen och sen får jag jobba i regnet. Rosorna tycker nog inte det gör något att de blir våta, men jag...  Och för övrigt så vet jag knappt var tre av rosorna ska få plats... Om dom inte sålt så förbaskat billigt  hade jag inte stått här nu med tre Peace för mycket ...
|
|
|
|
|
|
|
|
26-04-2006, 10:04
|

Medlem
Antal inlägg: 4 062
Medlem nr: 3 478

|
CITAT (Evgeni @ 26-04-2006, 10:32) Alltså! Du har helt fel avatör ( eller vad det nu heter?!). Här kan man inte skratta ihläl sig  . Då kommer forum- polisen  Kan ju hända att jag skrattar rått åt andras olyckor.. moahahahaha.. Men försöka att förklara bort din gulliga nalle och glada grönsak på hjul..
--------------------
Jag har mina principer. Och när dom inte passar så har jag andra. Groucho Marx
|
|
|
|
|
|
|
|
26-04-2006, 10:06
|

Medlem
Antal inlägg: 35 147
Medlem nr: 5 447

|
Jag googlade på gnäll, och hittade en kille som verkligen kunde konsten att gnälla Dagens gnällFör min egen del måste jag gnälla över att min tid inte har räckt till de senaste dagarna, har med andra ord missat att kränga av mej en massa gnäll
--------------------
Biggan ***************** Systematik är att sätta den ena foten framför den andra när man går och inte tvärtom. Eyvind Johnson 
|
|
|
|
|
|
|
|
26-04-2006, 10:12
|
Medlem
Antal inlägg: 14 005
Medlem nr: 429

|
Pest på dig själv Gossen  (fast liiite synd är det om dig.. smyger in en liten krya på dig  ) Idag är jag verkligen inte på humör... för det första så skiner solen för det andra så måste jag börja fylla i papper och få intyg på att jag fortfarande är i behov av HK parkeringstillstånd Fattar de inte att en 115-åring inte orkar gå backe upp o backe ner. stan är ju byggd på ett berg och jag har aldrig gillat klättring.
|
|
|
|
|
|
|
|
26-04-2006, 10:13
|

Medlem

|
CITAT (cic @ 26-04-2006, 11:04) CITAT (Evgeni @ 26-04-2006, 10:32) Alltså! Du har helt fel avatör ( eller vad det nu heter?!). Här kan man inte skratta ihläl sig  . Då kommer forum- polisen  Kan ju hända att jag skrattar rått åt andras olyckor.. moahahahaha.. Men försöka att förklara bort din gulliga nalle och glada grönsak på hjul.. Ähh, skit i dom du Sparrisen ska snart bli en jordgubbe Och gulleplutten vet jag inte vad den ska omvandlas till Men jag skrattar i alla fall inte ihjäl mig.......som en del gör  , nej,nej, nej, nej..... nu glömde jag mig igen  .....(  )
--------------------
|
|
|
|
|
|
|
|
26-04-2006, 10:14
|
Medlem

|
CITAT (Birgitta P @ 26-04-2006, 11:06) Jag googlade på gnäll, och hittade en kille som verkligen kunde konsten att gnälla Dagens gnällFör min egen del måste jag gnälla över att min tid inte har räckt till de senaste dagarna, har med andra ord missat att kränga av mej en massa gnäll  Åh herreje  där kan man säga att det gnälls  .. förlåt.. en sån här skulle det vara
|
|
|
|
|
|
|
|
26-04-2006, 10:16
|
Medlem

|
CITAT (Evgeni @ 26-04-2006, 11:13) CITAT (cic @ 26-04-2006, 11:04) CITAT (Evgeni @ 26-04-2006, 10:32) Alltså! Du har helt fel avatör ( eller vad det nu heter?!). Här kan man inte skratta ihläl sig  . Då kommer forum- polisen  Kan ju hända att jag skrattar rått åt andras olyckor.. moahahahaha.. Men försöka att förklara bort din gulliga nalle och glada grönsak på hjul.. Ähh, skit i dom du Sparrisen ska snart bli en jordgubbe Och gulleplutten vet jag inte vad den ska omvandlas till Men jag skrattar i alla fall inte ihjäl mig.......som en del gör  , nej,nej, nej, nej..... nu glömde jag mig igen  .....(  ) Lugn å fin nu Gillan  inte låta glada känslor komma fram  .. kunde inte hålla mej
|
|
|
|
|
|
|
|
26-04-2006, 10:18
|

Medlem
Antal inlägg: 8 260
Medlem nr: 6 231

|
Jag vill också gnälla, fast så fort jag försöker känns det som om någon annan minsann har det värre och då kan jag inte gnälla med hela hjärtat längre. Fast om jag ska gnälla lite halvdant så måste jag få gnälla om att det är stressigt på jobbigt precis samtidigt som det ska börja förberedas för avslutning på klubben, i synnerhet för barnen måste vi förbereda avslutningen så den blir minnesvärd. Det är mycket att göra - alltihop inomhus - och solj*keln skiner! Bättre än så kan jag inte idag, tyvärr.
--------------------
"Start by doing the necessary, then the possible and suddenly you are doing the impossible." - St. Francis of Assisi
|
|
|
|
|
|
|
|
26-04-2006, 10:46
|
Medlem
Antal inlägg: 19 528
Medlem nr: 2 682

|
CITAT (Evgeni @ 26-04-2006, 11:32) CITAT (cic @ 26-04-2006, 10:12) Så bra med en gnälltråd. Då sätter jag väl i gång.. Jag är så innerligt trött på att ha ont i min arm. Trött/förbannand/irriterad på att inte kunna plocka ur diskmaskinen ens utan att det gör ont. Sen är jag så vansinnigt trött på att se att det alltid är okej att hacka på Hannele. Inte ens i gnälltråden låter ni henne vara. Vill också gnälla på de snorungar från Linköping som i måndags stod och väntade vid J-Södras supporterbussar bara för att de hade lust att bråka. Själv fick jag bara en tändare i huvudet när jag skulle försöka dra med mig mina vänner till bussarna.. Men ändå. Jag tycker faktiskt inte att det är kul att slåss. Och så vill jag gnälla över överanvändandet av smileysar.  Alltså! Du har helt fel avatör ( eller vad det nu heter?!). Här kan man inte skratta ihläl sig  . Då kommer forum- polisen Sen att du har ont i armen, det skiter jag fullkomligt i Det kan du säkert gott ha Det är klart att jag inte gör, jag vet ju hur ont det gör   där sprack det sura morgonhumöret....
--------------------
Den grövsta form av mobbning är, att kalla sina meningsmotståndare mobbare. Bor i zon 2
|
|
|
|
|
|
|
|
26-04-2006, 10:47
|

Medlem

|
CITAT (Felix matte @ 26-04-2006, 11:16) CITAT (Evgeni @ 26-04-2006, 11:13) CITAT (cic @ 26-04-2006, 11:04) CITAT (Evgeni @ 26-04-2006, 10:32) Alltså! Du har helt fel avatör ( eller vad det nu heter?!). Här kan man inte skratta ihläl sig  . Då kommer forum- polisen  Kan ju hända att jag skrattar rått åt andras olyckor.. moahahahaha.. Men försöka att förklara bort din gulliga nalle och glada grönsak på hjul.. Ähh, skit i dom du Sparrisen ska snart bli en jordgubbe Och gulleplutten vet jag inte vad den ska omvandlas till Men jag skrattar i alla fall inte ihjäl mig.......som en del gör  , nej,nej, nej, nej..... nu glömde jag mig igen  .....(  ) Lugn å fin nu Gillan  inte låta glada känslor komma fram  .. kunde inte hålla mej Kan ju hända att jag skrattar rått åt andras olyckor.. moahahahaha..
Men försöka att förklara bort din gulliga nalle och glada grönsak på hjul.. Ähh, skit i dom du Sparrisen ska snart bli en jordgubbe Och gulleplutten vet jag inte vad den ska omvandlas till Men jag skrattar i alla fall inte ihjäl mig.......som en del gör , nej,nej, nej, nej..... nu glömde jag mig igen .....( ) Lugn å fin nu Gillan inte låta glada känslor komma fram
.. kunde inte hålla mej
Nu har jag försökt svara på detta femtielva ggr, ska bli kul och se om det fungerar utan att det finns det minsta kul med
Nu har jag skrivit femtielva svar på detta inlägg, och den enda respons jag får är: du har för många "glada" gubbar . Då säger jag bara : dra nån stans....
Är inte det nåt att gnälla över...............så...........
--------------------
|
|
|
|
|
|
|
|
26-04-2006, 10:52
|

Medlem
Antal inlägg: 9 732
Medlem nr: 22

|
CITAT (Reserv @ 26-04-2006, 09:17) CITAT (Hannele @ 26-04-2006, 09:11) Hur kul det är att komma till Odla och första man ser är gnäll för alla?? :( :wacko: Bättre att det gnälls i en tråd än att förstöra var och varannan tråd som roar andra. Fast nu skulle det juh va´en gnälltråd....  ....hur kan man va´så jädra dum så man centrerar gnäll till bara ett ställe, istället för att låta gnällspikarna härja fritt  Reserv censurerar!! Nu får man inte ens gnälla över gnäll..
--------------------
Carpe Diem. Fånga dagen.
Ta ingen skit, tjejer! Grynet
|
|
|
|
|
|
|
  |
1 användare läser den här tråden just nu (1 gäster och 0 anonyma medlemmar)
0 medlem(mar):
|
|
 |
|