Medlem
Antal inlägg: 11 250
Medlem nr: 8 513
Grrr - sitter och försöker göra uppdateringar i Microsoft. Har haft flera avbrott och fått fel.medd. att uppdateringarna saknas - men det går ju inte uppdatera !!!!!!
Medlem
Antal inlägg: 8 694
Medlem nr: 4 012
CITAT (Rossi @ 20-10-2006, 14:48)
CITAT (Norrbottens-Magdis @ 20-10-2006, 14:46)
CITAT (Farbror Blå @ 20-10-2006, 14:38)
inte fått nån skånsk kram idag
I så fall måste jag också gnälla, det har inte jag heller fått! När jag tänker efter har jag nog aldrig fått det...usch vad det är synd om mig!
Ah, har du glömt mina kramar?!
Nåja, jag är frikostig idag så här kommer en kram till dig också!
Trevlig helg!
Ååh..du har rätt, jag har nog fått av dig förut! hur kunde jag glömma? Tack tack...skickar tillbaka några norrländska kramar...med iskall kind för det har kommit lite pudersnö här idag.
Medlem
Antal inlägg: 19 528
Medlem nr: 2 682
nu ska här gnällas minsann har haft problem med fötterna, och fick tipset aqtt testa plåster mot förhårdnader gjorde det...och när jag tog bort deom, följde huden med plåstret av foten all hud är kritvit och död, och beter sig som skavblåsor...den släpper ner till köttet nu är mina fötter inte hårda och torra mera, så dom hjälpte...men ska man få stora köttsår av dom?
--------------------
Den grövsta form av mobbning är, att kalla sina meningsmotståndare mobbare. Bor i zon 2
Medlem
Antal inlägg: 19 528
Medlem nr: 2 682
mera gnäll har fått hjälp med att rensa blommor av katterna, så nu är min dataskärm genomvattnad också..... får köpa ny skärm, för den gamla har tat slut
--------------------
Den grövsta form av mobbning är, att kalla sina meningsmotståndare mobbare. Bor i zon 2