Medlem
Antal inlägg: 14 536
Medlem nr: 14
packa sina pinaler i små gröna systembolagspåsar. Det blev många påsar innan hon var klar. Sen ropade hon på hembiträdet för att få hjälp med att bära ner alla påsarna till saaben så att hon äntligen skulle få komma sig därifrån. Torparlivet stod henne upp i halsen, hon ville tillbaka till stan och sin hemlige...
Medlem
Antal inlägg: 6 240
Medlem nr: 6 755
och drack varandra till, Pås-johan och jag, så till den milda grad att jag tappade kläderna! Och leverantör Johan, han ligger därinne och har fått påssjuka!! Du verkar visst inte vara så kry du heller med tanke på påsarna du har under ögonen! Men seså! Varför Pås-står du bara där och glor? Hjälp mej istället att...
Medlem
Antal inlägg: 14 536
Medlem nr: 14
bära in mina påsar. Jag har lämnat torpet och är nu äntligen fri från min gamla buffel till gubbe, han var helt hopplös! På tal om hopplös, är det nån som har en aning om vad min gamle badkompis Paddgrodski har för sig nu för tiden?" Hon gick in i lägenheten och sökte reda på en telefon för att ringa...
Medlem
Antal inlägg: 471
Medlem nr: 2 392
till Paddgrodski. Men det var ingen som svarade, han satt i badet med Messing, som gjorde skäl för sitt namn. -Ha, det ringer! det är nog Anitra som vill ha sig ett dopp, sa Paddgrodski.Jag tänker inte......