Certifierad Trygg e-handel

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Välkommen som gäst ( Logga in | Registrera )

> Sur på odla!
          Mi70
          Inlägg 15-06-2006, 11:58
          Länk hit: #1

Medlem
          Antal inlägg: 521
          Medlem nr: 1 914

För två år sedan köpte jag via odla perenner som kom via posten, man satte i kruka och sedan ut i trädgården. Det tog tid för många att ta sig, men det var ju billigt! Jag köpte bland annat två vita vallmoplantor, som jag satte i en rabatt där silverarv snabbt tog över totalt., Rabatten har utgjort ett projekt som fått snällt vänta in övriga i trädgården. Förra året syntes knappt ett blad och jag tänkte att de nog inte kommer att klara sig. I år rev jag bort en massa silverarv och tänka sig att båda vallmoplantorna har vuxit och syns för första gången! När knoppar började visa sig för några veckor blev jag glad, tänk nu skulle de blomma, och i vitt, jag som bara har olika sorter av röd vallmo!

En slog ut i förrgår, den är röd, och fylld..................... mad.gif

Den andra är fortfarande i knopp, skall bli kul att se vad den är för någon färg......misstänker röd.

Jaja, så kan det gå - och vallmo som är så svår att flytta! wink.gif

Citera

Inlägg i den här tråden

Skriv svarNytt inlägg
          1 användare läser den här tråden just nu (1 gäster och 0 anonyma medlemmar)
          0 medlem(mar):

Enkel version Datum och tid: 25-07-2025, 00:36

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon