Medlem
Antal inlägg: 8 776
Medlem nr: 6 891
Just nu har det dragit in ett ordentligt åskväder över mig, men det regnar ju inte!!!!! Det är jätteskönt att det slår om i vädret för det har varit så kvavt, fuktigt och otäkt men växterna behöver vatten oxå. Jag hade hoppats på ett ordentligt åskregn så det blev en riktig rotblöta. Men det bara mullrar.
Medlem
Antal inlägg: 7 640
Medlem nr: 6 109
32 grader i skuggan på norrsidan. Jag har gett upp alla försök att orka vara ute. Inte en vindpust. Humöret hos en höst-människa är på ny bottennivå just nu
Någon som kan dansa regndans?
--------------------
They say that memories are Golden. Well maybe that is true. But I never wanted memories, I only wanted You!
Medlem
Antal inlägg: 1 135
Medlem nr: 5 335
Eftersom jag lovat att inte klaga över värmen efter den vinter vi hade så håller jag mitt löfte. När man sådana vintrar som senast jobbar som tidningsbud så önskar man snö och kyla dit där det hör hemma. när det blir under så pass lång tid. Däremot kan jag tycka att köra tidningar på natten är ett kanonjobb när det är sådan här sommar, shorts och linne gäller även då. Däremot att slita sig till nästa jobb är inte lika underbart men så illa tvunget för att överleva. Det är inte riktigt det väder man önskar att storstäda en skola i, att klänga upp och ner för stegar, putsa fönster, skura väggar och golv och släpa möbler fram och tillbaka. Men som jag skrivit tidigare jag är en solälskare men det finns ändå gränser för hurdant man vill ha det när man jobbar. Så länge jag hade semester njöt jag för fullt av den strålande solen och värmen