Certifierad Trygg e-handel

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Välkommen som gäst ( Logga in | Registrera )

> Nybörjare här, anlägga pallkragar
          tulip
          Inlägg 07-08-2006, 09:57
          Länk hit: #1

Medlem
          Antal inlägg: 6
          Medlem nr: 7 369

Hej på er!
          Har precis hittat hit efter att ha bestämmt mig för att börja odla mina jordgubbar och hallon i pallkrage. Har dem i vanligt land nu men ska flytta på dem till ett annat ställe i trädgården och passar då på att fixa pallkragar i stället.
          Hur går man till väga nu då? Har sett att det finns en palldepå i närheten, får inte tag på dem, men jag hoppas att få köpa några pallkragar av dem. Hur många behöver man ha på höjden för hallon & jordgubbar? Räcker det med 1st? Kanske behövs det 2st till hallonen?
          Sen ska det målas i rött, samma färg som huset. Tänkte plasta in dem på insidan och sedan fylla med ko på påse, kanske blandat med lite vanlig plandjord. Täckbark i botten??
          NÄR kan jag börja flytta på plantorna?
          Är det något viktigt jag glömt? Låter mina planer rätt??

Detta forum är ju verkligen toppen, har läst några av inläggen, men mer ska det bli.
          Kram på er alla.

Citera

Inlägg i den här tråden

Skriv svarNytt inlägg
          1 användare läser den här tråden just nu (1 gäster och 0 anonyma medlemmar)
          0 medlem(mar):

Enkel version Datum och tid: 03-08-2025, 11:11

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon