Medlem
Antal inlägg: 7 413
Medlem nr: 6 203
God Morgon alla odlaiter
Hoppas ni sovit skönt och ser fram mot en ny färsk dag
I morn är det i alla fall 1:a november, eller
Och nej då Agneta, här skall inte glömmas några morötter. Har fortfarande en del kvar i en av pallkragarna. Och lite andra rötter med för den delen Lite extra nyttig får man väl lov att vara nu ett tag, så man kan frossa lite extra till jul
--------------------
F.d. ev. geni som numer dessutom...........är rökfri☺ /Gillan,zon 3-4 De enda som aldrig misslyckas är de som aldrig försöker!
Medlem
Antal inlägg: 4 474
Medlem nr: 2 552
Tjohejsanhoppsanfaderallanla.....nu ska jag ut i snöovädret och slåss mot väderkvarnar. Bangar inte för lite kylt vatten som yr i kring. Egentligen är det inget annat än en beståndsdel i en snögubbe
God Morgon! Ja, nu är det otroligt vackert! Vindstilla och strålande sol över landskapet där snön ligger kvar sedan igår. Kallt? Visst, men jag klagar inte utan tar på mig ordentligt och kan konstatera att vägarna nu har torkat upp och går utmärkt att cykla på!
Medlem
Antal inlägg: 6 877
Medlem nr: 5 537
God morgon alla pigga och glada! Tror jag skulle behöva låna din bild idag Anita, den visar verkligen hur man känner Men strålande sol är det ute i alla fall
Medlem
Antal inlägg: 7 640
Medlem nr: 6 109
God Morgon Snart kommer väl Agneta med nån käck gympingbild, så det är väl bäst att passa på att gäspa lite och beklaga sig över att kaffet måste fyllas på igen.
--------------------
They say that memories are Golden. Well maybe that is true. But I never wanted memories, I only wanted You!