Medlem
Antal inlägg: 6 877
Medlem nr: 5 537
God morgon alla pigga och glada! Det är inte förrän idag det känns som man blivit överkörd av en ångvält ont i hela kroppen..........men va´hade man väntat sig efter att ha spänt sig bakom ratten runt 100 mil??
Medlem
Antal inlägg: 7 413
Medlem nr: 6 203
God Morgon På Er!
Eftersom Maudan bjuder på frukosten, behöver jag bara några extra koppar kaffe
Därefter ska jag försöka göra lite sånt här
Sen bjuder jag på eftermiddagsfika om ni vill ha
Sen, ikväll, bänkar jag mig tillsammans med Agneta och kollar på IDOL. Fast jag vet inte om jag hinner öva så mycket . Men, det är klart, städningen brukar gå lite lättare om man sjunger. Och dessutom är det ingen som hör mig
--------------------
F.d. ev. geni som numer dessutom...........är rökfri☺ /Gillan,zon 3-4 De enda som aldrig misslyckas är de som aldrig försöker!
Medlem
Antal inlägg: 10 260
Medlem nr: 5 642
God morgon alla glada! Idag blev jag upptvingnad redan kvart i 6. Igår var jag lite smålat och gick inte ut med hundarna på sista kisseriet som jag brukar innan jag går och lägger mig. Detta straffade sig i morse då Ninni satt vid ytterdörren och pep. Trodde att hon blivit lös i magen eller nått så fick himla bråttom att klä på mig och gå ut. Men inte var de annat än ett stooooort kiss som tryckte på hos henne. Så nu har man lärt sig att om man vill sova till 8 får man snällt gå ut senare än halv tio på kvällen...
Medlem
Antal inlägg: 7 413
Medlem nr: 6 203
God Morgon På Er Allesammans!
Om nån undrar hur man kan verka så glad över ett sånt "satans väder ", så beror det på att jag har annat att se fram emot idag. Så jag låtsas som om jag inte bryr mig
Men jag har ett förslag till stående avatar till Anita och Reserv
Ha en riktigt bra dag alla
Och du Anne R, synden straffar sig själv har jag hört sägas
--------------------
F.d. ev. geni som numer dessutom...........är rökfri☺ /Gillan,zon 3-4 De enda som aldrig misslyckas är de som aldrig försöker!