Certifierad Trygg e-handel

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Välkommen som gäst ( Logga in | Registrera )

> Forum för husrenovering/restaurering?, Letar olika nätforum om husrenovering...
          Jill-Ulrika
          Inlägg 03-09-2006, 21:12
          Länk hit: #1

Medlem
          Antal inlägg: 505
          Medlem nr: 3 819

Tänk vad bra att odlaforumet finns för alla oss odlingsglada wub.gif
          Får hela tiden både inspiration och konkreta tips på vad man kan göra med sin täppa, även då den i mitt fall är ganska liten.

Det borde finnas liknande forum för andra områden. Själv letar jag efter ett forum, om och kring, husrenovering och restaurering. Med alla dessa homemakoverprogram på TV tycker man ju det borde vimla av liknande forum på nätet. Och att det bara vore att googla på "renovera trägolv" för att flera olika nätforum skulle poppa upp som svampar ur jorden smile.gif

Men icke.

Jag har hittills inte hittat något praktiskt nätforum om husrenovering, så nu behöver jag massa bra tips på sådana forum och siter om husrenovering/restaurering. För de måste väl finnas, bara att jag söker fel, eller unsure.gif

--------------------
          Sävedalen zon I-II
          Min trädgårdsblogg

Citera

Skriv svarNytt inlägg
          1 användare läser den här tråden just nu (1 gäster och 0 anonyma medlemmar)
          0 medlem(mar):

Enkel version Datum och tid: 27-07-2025, 23:52

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon