Medlem
Antal inlägg: 1 491
Medlem nr: 3 603
Jaaaaa, det tror jag!!! Om man bara ska se till väderleken i alla fall, det har ju varit mer än milt nästan hela tiden. Men rovfåglar och annat finns ju i alla fall.... Hmmm... känner mig inte lika tvärsäker längre...? Väntar med spänning på fortsättning!
Medlem
Antal inlägg: 4 829
Medlem nr: 7 440
ja tyvärr så får man lite dåliga vibbar nu, det känns som att det gått fel
--------------------
mvh / malin zon 2 - 3
yg400.gif
"För att visa, att man inte alls blev rädd när man hoppade till, kan man hoppa upp och ner ett par tre gånger liksom för att motionera sig. Källa: Nalle Puh - A.A. Milne"
Medlem
Antal inlägg: 14 536
Medlem nr: 14
Jag är mer optimistisk, jag tror att den flaxar omkring i träden som vanligt och passar sig noga för att bli infångad. Det har väl inte varit någon nämnvärd kyla nere i Malmö ännu denna vinter, så jag tror inte att den fryser.
Medlem
Antal inlägg: 3 590
Medlem nr: 4 227
Det här har jag ju missat helt!
Nu blir jag också nyfiken på hur det gått med den fina gojan
Än så länge är det ju milt här söderöver och i Malmö borde det vara ännu bättre så än är det nog ingen fara vädermässigt men ju längre den är fri desto vildare blir den väl (om den nu varit tam innan)?
--------------------
Hälsningar, fru Berglund
"Just remember in the winter, far beneath the bitter snows lies the seed that with the sun's love, in the spring becomes the rose!"
Min trädgårdshemsida (hemsidan är nere för tilllfället men kommer snart tillbaka med ny och förbättrad design!)