Certifierad Trygg e-handel

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Välkommen som gäst ( Logga in | Registrera )

5 sidor V  < 1 2 3 4 > »   
          Skriv svarNytt inlägg
          > Kvinnor, vad gör ni på toa, varför är kön så lång?
          Bettson
          Inlägg 05-09-2006, 12:17
          Länk hit: #21

Medlem
          Antal inlägg: 2 745
          Medlem nr: 882

CITAT (Leia @ 05-09-2006, 12:36)
          Håller också med! Enda skillnaden är att jag när jag spolar tar en bit papper mellan fingrarna och spolknappen! tongue.gif

Det gör nog jag också, fast det ville jag inte skriva. Stänger av kranarna också på tvättstället med papper. Var nästan rädd för att ni efter mitt inlägg skulle tro att jag har någon sorts bakterieskräck.

Vilket jag inte har. Har nog dykt ner i diverse utgödslingar till både knän och armbågar.

Men på något sätt är det skillnad på skit och snusk. Fast jag kan inte förklara hur!

Citera
          stina
          Inlägg 05-09-2006, 12:19
          Länk hit: #22

Medlem
          Antal inlägg: 6 103
          Medlem nr: 26

Det är den oidentifierbara smutsen på de allmänna inrättningarna som ger mej kväljningar! Fläckar som jag undrar vad det är etc....

Bläääää säger jag bara (fast jag har inte heller bakterieskräck)

Citera
          Rossi
          Inlägg 05-09-2006, 12:20
          Länk hit: #23

Medlem
          Antal inlägg: 5 855
          Medlem nr: 3 584

Men hörni, tjejer, sätter ni er på sitsen, eller? Själv använder jag lårmusklerna och vidrör inte sitsen. På offentliga toaletter då, alltså! smile.gif

--------------------
          Skåne zon 1

Citera
          anna_rispan
          Inlägg 05-09-2006, 12:21
          Länk hit: #24

Medlem
          Antal inlägg: 4 869
          Medlem nr: 4 761

ja Bettson verkade få med alla moment. eftersom man som tjej sätter sig ner när man kissar. (eller, ja de flesta. för jag har hört att en del inte ens kan sätta sig på toaletten o då bidrar till urin lite här odär.) så blir det ju en del extra moment. om man nu har jacka o väska med sig in. har man inte det så är det ju ändå alla andra saker kvar att kolla.

har man tur o kommer till en toalett som är ren o torr så går ju besöket snabbt. men men...

Citera
          stina
          Inlägg 05-09-2006, 12:26
          Länk hit: #25

Medlem

CITAT (Rossi @ 05-09-2006, 14:20)
          Men hörni, tjejer, sätter ni er på sitsen, eller? Själv använder jag lårmusklerna och vidrör inte sitsen. På offentliga toaletter då, alltså! smile.gif

Samma sak gör jag - vad tränar man annars för! wink.gif tongue.gif

Citera
          anna_rispan
          Inlägg 05-09-2006, 12:32
          Länk hit: #26

Medlem

oj mittinlägg hamnade efter era. fast jag satt o skrev det så jag hade inte läst era innan alltså.

jag lägger toapapper på sittringen. en del toaletter har till ochmed desinfektionsmedel man kan torka av ringen med. någon som använt det någon gång??

jag minns när jag var liten o så skulle in på en toalett. den var olsåt så därför oppnade jag dörren. där inne stod en dam skrevandes som en kille ungefär. hur lyckas man med det???

Citera
          *Felix matte*
          Inlägg 05-09-2006, 12:35
          Länk hit: #27

Medlem
          Antal inlägg: 14 005
          Medlem nr: 429

De få gånger jag besökt toa på offentliga ställen har jag tagit mycket papper, blött det och torkat av ringen...sedan ner med rejält med rent papper i toastolen
          och så klart använda lårmusklerna. smile.gif

Dom skitigaste toaletterna har jag sett på restauranger och andra matställen. sad.gif

Citera
          anna_rispan
          Inlägg 05-09-2006, 12:40
          Länk hit: #28

Medlem

men då får jag genast en följfråga.

Kan mna slappna av ordentligt i kissmusklerna om man spänner låren??

Citera
          stina
          Inlägg 05-09-2006, 12:43
          Länk hit: #29

Medlem

Absolut, inga problem. Fast i mitt fall handlar det inte om att slappna av utan att spänna allt vad tygeln håller så att det går tillräckligt fort så att jag inte hinner svimma av att hålla andan! tongue.gif

Citera
          *Felix matte*
          Inlägg 05-09-2006, 12:44
          Länk hit: #30

Medlem
          Antal inlägg: 14 005
          Medlem nr: 429

CITAT (stina @ 05-09-2006, 13:43)
          Absolut, inga problem. Fast i mitt fall handlar det inte om att slappna av utan att spänna allt vad tygeln håller så att det går tillräckligt fort så att jag inte hinner svimma av att hålla andan!  :P

laugh.gif

Citera
          Rossi
          Inlägg 05-09-2006, 12:44
          Länk hit: #31

Medlem

CITAT (anna_rispan @ 05-09-2006, 13:32)
          jag minns när jag var liten o så skulle in på en toalett. den var olsåt så därför oppnade jag dörren. där inne stod en dam skrevandes som en kille ungefär. hur lyckas man med det???

Men om man inte skrevar så rinner det ju längs med lår och ben. Hm, hur menar du nu?

--------------------
          Skåne zon 1

Citera
          anna_rispan
          Inlägg 05-09-2006, 12:47
          Länk hit: #32

Medlem

alltså hur lyckas man som tjej verkligen få det ner i toaletten??? en kille kan ju styra utanför kroppen.

alltså hon stod år smamma håll som en kille. som jag förstår på era berskivningar så sitter ni fats inte hela vägen ner

Citera
          stina
          Inlägg 05-09-2006, 13:10
          Länk hit: #33

Medlem

och så ska man gå upp på tå tycker jag för att få "rätt" vinkel på låren! tongue.gif

Citera
          Bettson
          Inlägg 05-09-2006, 13:18
          Länk hit: #34

Medlem

CITAT (stina @ 05-09-2006, 14:10)
          och så ska man gå upp på tå tycker jag för att få "rätt" vinkel på låren! tongue.gif

Ja herre jisses då.

Förstår att man måste vara vältränad för om man inte är det så är det även damer som drabbas av syndromet " jag skall måla hela världen lilla mamma".

Fast jag har nog hört talas om folk som klivit upp med skorna på sitsen och sedan hukat sig. Men som sagt bara hört talas om.

Jag är liksom för kort för sådana här manövrar. Torkning och papper får duga.

Fast det var en kompis som tog bort övertron på att pappret i alla fall var rent när hon berättade att missbrukarna rengjorde sina sprutor genom att sticka i toarullen.

Citera
          Rossi
          Inlägg 05-09-2006, 13:18
          Länk hit: #35

Medlem

CITAT (anna_rispan @ 05-09-2006, 13:47)
          alltså hur lyckas man som tjej verkligen få det ner i toaletten??? en kille kan ju styra utanför kroppen.

alltså hon stod år smamma håll som en kille. som jag förstår på era berskivningar så sitter ni fats inte hela vägen ner

Nja, jag står inte på samma håll som en kille utan tvärtom. Det funkar bra!

Om nu den här tjejen stod på samma håll som en kille, d.v.s. med ryggen mot dig som jag antar, hur vet du då SÄKERT att det var en tjej?! ohmy.gif

--------------------
          Skåne zon 1

Citera
          Rossi
          Inlägg 05-09-2006, 13:20
          Länk hit: #36

Medlem

CITAT (Bettson @ 05-09-2006, 14:18)
          Fast jag har nog hört talas om folk som klivit upp med skorna på sitsen och sedan hukat sig. Men som sagt bara hört talas om.

En del kineser gör det när de "tvingas" gå på en västerländsk toalett. Och det är ingen skröna.

--------------------
          Skåne zon 1

Citera
          Leia
          Inlägg 05-09-2006, 13:35
          Länk hit: #37

Medlem
          Antal inlägg: 3 145
          Medlem nr: 7 103

En del kineser gör det när de "tvingas" gå på en västerländsk toalett. Och det är ingen skröna.

Inte bara kineser... Många av utlänsk härkommst gör tydligen så. Sambon blir tokig på sitt jobb (arlanda) för det är alltid skitiga skomärken på sitsen, dessutom lyckas de inte pricka rätt alla gånger när de står så och gör "2:an".....

Citera
          Bettson
          Inlägg 05-09-2006, 13:50
          Länk hit: #38

Medlem

CITAT (Leia @ 05-09-2006, 14:35)

Inte bara kineser... Många av utlänsk härkommst gör tydligen så. Sambon blir tokig på sitt jobb (arlanda) för det är alltid skitiga skomärken på sitsen, dessutom lyckas de inte pricka rätt alla gånger när de står så och gör "2:an".....

Bläää.....

Man kan tydligen konstatera att det finns folk som är snuskiga och skitar ner.

Och så finns det renliga människor som skitar ner för de är rädda för att själva bli skitiga.

Och så finns det andra som får städa och torka innan de kan göra sina behov.

Fast ibland när jag kommer in på en allmän toalett så känns det som att min rumpa är det renaste som finns i rummet just då. tongue.gif

Citera
          kerstin z5-6
          Inlägg 05-09-2006, 13:56
          Länk hit: #39

Medlem
          Antal inlägg: 21 879
          Medlem nr: 559

hihi .. allmänna toaletter kan trots sitt skenbara snusk aldrig jämföras med antalet bakterier på tex händer ,ringar , piercingsmycken-näsan värst , disktrasor-vilken bomb , mobilen , telefonen osv hemma hos dej:)
          Varje år gör jag och eleverna odlingar på skolans toletter , de tror alltid att det smutsigaste ska vara toasitsen eller nere en bit i stolen .. de har alltid fel -Handtaget är mer bakteriebemängt än sitsen -och värst är det egna örhänget laugh.gif laugh.gif laugh.gif

så sitt ner på toan ... wacko.gif laugh.gif laugh.gif

--------------------
          Kerstin

Ut sementem feceris, ita metes
          (Cicero)

Citera
          Hannele
          Inlägg 05-09-2006, 13:57
          Länk hit: #40

Medlem
          Antal inlägg: 9 732
          Medlem nr: 22

En del kineser gör det när de "tvingas" gå på en västerländsk toalett.

Det är inga kineser på damtoan på teatern... Rent är det också, men köa får man. blink.gif

--------------------
          Carpe Diem. Fånga dagen.

Ta ingen skit, tjejer! Grynet

Citera

5 sidor V  < 1 2 3 4 > » 
          Skriv svarNytt inlägg
          1 användare läser den här tråden just nu (1 gäster och 0 anonyma medlemmar)
          0 medlem(mar):

Enkel version Datum och tid: 26-07-2026, 11:49

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon