Certifierad Trygg e-handel

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Välkommen som gäst ( Logga in | Registrera )

3 sidor V  < 1 2 3  
          Skriv svarNytt inlägg
          > Hur gör vi för att påverka "rofferiet" då?
          Snöflinga
          Inlägg 27-09-2007, 22:07
          Länk hit: #41

Medlem
          Antal inlägg: 3 999
          Medlem nr: 4 203

CITAT (Cacki @ 27-09-2007, 22:20) *
          Du, jag har aldrig påstått att det var perfekt då heller men logiken säger mej att det just nu håller på att gå åt h-e! Och mygel....hur var det med vissa ministrar i de allra första regeringsveckorna..... Glömt det??
          Och utanförskapet, vad det meningen att det ska ökas? Ja, då är borgarna på god väg.

(Jag är faktiskt inte särskilt fet om arslet faktiskt. Det finns dom som har mycket mer gung i gumpen. yes.gif )

Nejdå, jag har inte glömt vissa ministrar ... lika lite som jag glömt ännu grövre oärlighet hos tidigare regeringsmedlemmar wacko.gif Utanförskap tycker jag den befinner sig i som inte har något arbete och arbetslösheten har bevisligen minskat.

Citera
          Cacki
          Inlägg 27-09-2007, 22:53
          Länk hit: #42

Medlem
          Antal inlägg: 6 240
          Medlem nr: 6 755

Fast jag känner mej inte helt säker på att det inte bara är en omstuvning i statistiken IGEN! (märktes det att jag även kan kritisera den gamla regeringen? whist.gif )

Och liiite konstigt är det ju att siffrorna har svängt så "enormt" innan förändringarna knappt har hunnit träda i kraft....för det kan väl inte vara så att även det ekonomiska läget har ett litet finger med i spelet?...

--------------------
          **Cacki z 3**

Citera

3 sidor V  < 1 2 3
          Skriv svarNytt inlägg
          1 användare läser den här tråden just nu (1 gäster och 0 anonyma medlemmar)
          0 medlem(mar):

Enkel version Datum och tid: 11-08-2025, 05:35

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon