Certifierad Trygg e-handel

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Välkommen som gäst ( Logga in | Registrera )

> KVINNA... (kan även läsas av män), känn igen dig, bli förbannad, skratta
          Eva i Skåne
          Inlägg 27-09-2006, 10:05
          Länk hit: #1

Medlem
          Antal inlägg: 24 744
          Medlem nr: 110

Kvinnor över 50 får inga bebisar, för att de skulle lägga dem någonstans och glömma bort var

Ett av livets mysterier är hur en 2kg´s låda med godis kan göra att en kvinna går upp 5kg i vikt

Min hjärna inte bara vandrar iväg ibland - ibland lämnar den mig totalt

Det bästa sättet att glömma dina problem är att gå i för trånga skor

Det bästa med att leva i en liten stad är: När du inte vet vad du gör så vet nån annan det

Ju äldre du blir, desto svårare är det att minska i vikt - för då har din kropp eoch ditt fett blivit verkligt goda vänner

Just när jag vant mig vid gårdagen så kommer idag

Ibland tror jag att jag förstår allt - sen återfår jag min medvetslöshet

Jag gav upp jogging när mina tights gneds samman och satte eld på mina strumpbyxor

Konstigt!!! Du hänger in nånting i din garderob för ett tag, sedan krymper det två storlekar!

Smala människor irriterar mig! Speciellt när de säger saker som: Du vet ibland glömmer jag att äta...
          Numera kan jag glömma min adress, mammas mellannamn och mina nycklar, men jag glömmer ALDRIG att äta. Man måste vara en speciellt jubelidiot för att glömma äta!

En vän till mig blandade ihop sina Valium och p-piller. Hon fick 14 barn, men hon bryr sig inte speciellt.

Problemet en del kvinnor har - de blir helt upprörda av någonting och sen går de och gifter sig med honom

Jag läste den där artikeln som sa att typiska stresssymtom är:
          Äter för mycket... impulsköp... kör bil alldeles för fort.
          SKOJAR DOM?!? Det här är mina tankar om en helt perfekt dag

Citera

Skriv svarNytt inlägg
          1 användare läser den här tråden just nu (1 gäster och 0 anonyma medlemmar)
          0 medlem(mar):

Enkel version Datum och tid: 27-07-2025, 06:51

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon