Certifierad Trygg e-handel

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Välkommen som gäst ( Logga in | Registrera )

2 sidor V  < 1 2  
          Skriv svarNytt inlägg
          > Någon som provat Julas ångtvätt?
          Klura
          Inlägg 17-10-2006, 07:47
          Länk hit: #21

Medlem
          Antal inlägg: 1 026
          Medlem nr: 7 630

Ska absolut testa den till fönstrena för vi har fått taket renoverat i sommar och jag har inte orkat ta tag i den biten i alla rum än.
          Hm! Kanske jag ska ta å packa upp apparaten rolleyes.gif

--------------------

Att förklara är svårt men jag vet ändå vad min hjärna tänker...

Citera
          Leia
          Inlägg 17-10-2006, 09:19
          Länk hit: #22

Medlem
          Antal inlägg: 3 145
          Medlem nr: 7 103

CITAT (titti49 @ 17-10-2006, 08:45)
          Clas Olsons appara har dom dragit in eftersom den inte var bra
          Jag var dit innan jag beställde min från Tyskland och det var tomt i hyllan,personalen kunde inte säga när dom skulle få in en ny så jag ringde till CO och fick då veta att den inte var bra men att dom skulle försöka få tag på en bättre apparat
          Den jag beställde från Tyskland var en Scunci Steamer som jag än så länge är nöjd med (798:- inkl.frakt)

Kanske får ta och beställa en istället då. Gillar bara inte att gå och vänta och inte veta när saker man beställt kommer. Har dessutom långt till paketutlämningen så jag tycker att det är lite jobbigt att beställa per post.... Men det är nog bara att bita i det sura äpplet.... smile.gif

Citera
          Bee
          Inlägg 17-10-2006, 09:27
          Länk hit: #23

Medlem
          Antal inlägg: 2 496
          Medlem nr: 7 002

CITAT (Leia @ 17-10-2006, 10:19)
          CITAT (titti49 @ 17-10-2006, 08:45)
          Clas Olsons appara har dom dragit in eftersom den inte var bra
          Jag var dit innan jag beställde min från Tyskland och det var tomt i hyllan,personalen kunde inte säga när dom skulle få in en ny så jag ringde till CO och fick då veta att den inte var bra men att dom skulle försöka få tag på en bättre apparat
          Den jag beställde från Tyskland var en Scunci Steamer som jag än så länge är nöjd med (798:- inkl.frakt)

Kanske får ta och beställa en istället då. Gillar bara inte att gå och vänta och inte veta när saker man beställt kommer. Har dessutom långt till paketutlämningen så jag tycker att det är lite jobbigt att beställa per post.... Men det är nog bara att bita i det sura äpplet.... smile.gif

Men det var ju bara att beställa från tvins.com . Nu strulade det när jag skulle lägga in min kortkod så jag fick ringa dom och en kille tog emot beställning per telefon. Visserligen bröt han lite på svenska men det var ett svenskt nummer jag ringde till, inte till Tyskland. Och apparaten kom 5 dagar senare som utlovats. Avsändningsorten var Skurup i Skåne (denna eviga debatt om huruvida Skåne är Sverige eller inte... laugh.gif tongue.gif )

--------------------
          Rensar ogräs i sydligaste Bohuslän, ett blåshål i zon 2-3

Citera
          Leia
          Inlägg 17-10-2006, 09:32
          Länk hit: #24

Medlem
          Antal inlägg: 3 145
          Medlem nr: 7 103

Jo det var därifrån jag tänkte (inte tyskland) Men jag gillar iallafall inte att gå och vänta och sedan dessutom ha långt till paketutlämningen....

Citera
          Bee
          Inlägg 17-10-2006, 09:53
          Länk hit: #25

Medlem
          Antal inlägg: 2 496
          Medlem nr: 7 002

CITAT (Leia @ 17-10-2006, 10:32)
          Jo det var därifrån jag tänkte (inte tyskland) Men jag gillar iallafall inte att gå och vänta och sedan dessutom ha långt till paketutlämningen....

Ja, paketutlämning kan vara ett litet krux. Vi har det väldigt bekvämt nu sen Posten försvann härifrån. Nu tar man sig till mataffären på 10 minuter. Dom har dessutom öppet till 19 varje dag plus öppet lördag/söndag smile.gif

Sen vägde Stunci:n en del så det är bra att ha bil eller cykel när man hämtar. Även ett par kilo blir tunga när man skall bära långt.

--------------------
          Rensar ogräs i sydligaste Bohuslän, ett blåshål i zon 2-3

Citera
          netaave
          Inlägg 17-10-2006, 10:41
          Länk hit: #26

Medlem
          Antal inlägg: 8 016
          Medlem nr: 3 244

CITAT (Bee @ 17-10-2006, 10:53)
          CITAT (Leia @ 17-10-2006, 10:32)

Ja, paketutlämning kan vara ett litet krux. Vi har det väldigt bekvämt nu sen Posten försvann härifrån. Nu tar man sig till mataffären på 10 minuter. Dom har dessutom öppet till 19 varje dag plus öppet lördag/söndag smile.gif

Sen vägde Stunci:n en del så det är bra att ha bil eller cykel när man hämtar. Även ett par kilo blir tunga när man skall bära långt.

Fast då kan man ta den ur kartongen och lägga den i väskan som är med. Då kan man iaf byta bärställning.

--------------------

Citera
          titti49zon6
          Inlägg 17-10-2006, 10:50
          Länk hit: #27

Medlem
          Antal inlägg: 2 009
          Medlem nr: 5 169

Jag beställde min på nätet från en tysk firma en torsdag och hade den hemma vid bron på tisdag(den skickades som brev/paket och levererades av brevbäraren) biggrin.gif
          betalade med kort

--------------------
          Glad fd. amatörodlare vid Norrbottenskusten zon 5-6

Citera

2 sidor V  < 1 2
          Skriv svarNytt inlägg
          1 användare läser den här tråden just nu (1 gäster och 0 anonyma medlemmar)
          0 medlem(mar):

Enkel version Datum och tid: 27-07-2026, 00:03

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon