Certifierad Trygg e-handel

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Välkommen som gäst ( Logga in | Registrera )

2 sidor V  < 1 2  
          Skriv svarNytt inlägg
          > De mystiska fotoalbumen..., ...hurdådå?
          cissi i onsala
          Inlägg 19-10-2003, 08:44
          Länk hit: #21

Medlem
          Antal inlägg: 134
          Medlem nr: 1 947

Jag lyckas inte heller fixat ett album. Har fixat lösen - men irriterar mig väldigt på att det inte funkade att använda samma användarnamn som i forumet - då har jag två jag måste minnas. Har fått bekräftelse via mail och försökt logga in igen - men det bara gick inte. Trisst - nu blir det så att jag lägger in bilder bara i AoT forum, det går enklare, men är svårare att titta på, det är bra när man bara kan ta nästa och nästa bild och får upp den i rätt format med en gång.

När de väl finns på nätet går det ju att lägga in dem som bild i forum inlägg och det är toppen!

Nämndes att albumet var fristående - ok- men varför, jag tror inte det finns intresse eller behov av att lägga ut bilder om man inte vill diskutera dem, inte på växter i allafall.

--------------------
          Hälsn Cissi i Onsala
          CITAT

Folk borde byta problem med varandra. Alla vet ju hur man skall lösa andras problem.
          Ur:  Göteborgsposten, PS.

Och det är ju det vi gör här!

Citera
          Berith
          Inlägg 19-10-2003, 11:39
          Länk hit: #22

Medlem
          Antal inlägg: 15 282
          Medlem nr: 18

CITAT (cissi i onsala @ 19-10-2003, 09:44)
          Jag lyckas inte heller  fixat ett album. Har fixat lösen - men irriterar mig väldigt på att det inte funkade att använda samma användarnamn som i forumet - då har jag två jag måste minnas.

Man kan använda samma användarnamn både i forumet och för albumet. unsure.gif

Synd att många ger upp albumen här och i stället väljer AoT. Det kan ju knappast bara vara jag som inte lägger ner någon besökstid där. sad.gif

--------------------
          ----<--<-@ Att dölja ett fel med en lögn är som att dölja en fläck med ett hål. @->-->----

Citera
          Posse
          Inlägg 19-10-2003, 14:28
          Länk hit: #23

Medlem
          Antal inlägg: 2 137
          Medlem nr: 432

CITAT (Berith @ 19-10-2003, 12:39)
          Man kan använda samma användarnamn både i forumet och för albumet.  :unsure:

Synd att många ger upp albumen här och i stället väljer AoT. Det kan ju knappast bara vara jag som inte lägger ner någon besökstid där.  :(

Jag undrar om det inte också saknas information om vilket namn som kommer synas i albumet; resulterande i att folk kanske oönskat avslöjar sitt verkliga namn? unsure.gif

Hursomhelst - att många resignerar inför att försöka skaffa sig Odla-album gissar jag måste bero på mycket torftig information. En informationsbrist som jag tycker är mycket märklig särskilt eftersom Odla inte riktar sig till datorintresserade. huh.gif

Citera
          kerstin z5-6
          Inlägg 19-10-2003, 16:41
          Länk hit: #24

Medlem
          Antal inlägg: 21 879
          Medlem nr: 559

Fattar inte riktigt, vad är svårt ?? ohmy.gif

--------------------
          Kerstin

Ut sementem feceris, ita metes
          (Cicero)

Citera
          Berith
          Inlägg 19-10-2003, 16:57
          Länk hit: #25

Medlem
          Antal inlägg: 15 282
          Medlem nr: 18

CITAT (Posse @ 19-10-2003, 15:28)
          Jag undrar om det inte också saknas information om vilket namn som kommer synas i albumet; resulterande i att folk kanske oönskat avslöjar sitt verkliga namn? unsure.gif

Det låter krångligare än vad det är. smile.gif Man behöver inte skriva sitt riktiga namn. Många går ju under signaturer här också, och en del har både signatur och eget namn.

Undrar också vad det är som är svårt? Är det nåt som inte funkar är vi många här som kan hjälpa till. smile.gif

--------------------
          ----<--<-@ Att dölja ett fel med en lögn är som att dölja en fläck med ett hål. @->-->----

Citera
          Emser
          Inlägg 19-10-2003, 17:25
          Länk hit: #26

Medlem
          Antal inlägg: 961
          Medlem nr: 274

Är det någon mer än jag som tycker det är irriterande att bli utkastad när man håller på och arbetar? Själv måste jag logga in med 2min mellanrum - grymt irriterande tycker jag själv.mad.gif

--------------------
          Mvh/Emser
          Zon 8, USA.

Liv föds och dör; man sår och skördar, irrar och finner åter vägen hem till jorden.

Citera

2 sidor V  < 1 2
          Skriv svarNytt inlägg
          1 användare läser den här tråden just nu (1 gäster och 0 anonyma medlemmar)
          0 medlem(mar):

Enkel version Datum och tid: 07-09-2025, 08:10

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon