CITAT (anna_rispan @ 20-12-2006, 22:03)
CITAT (fruberglund @ 20-12-2006, 21:58)
Jag är glad för att jag gjort världens klipp...så egentligen är det jag själv som glatt mig och på julafton kommer även min man bli glad för denna julklapp
Hittade nämligen en Canon Eos 350D (som enligt mig och många andra är den bästa systemkameran på marknaden) begagnad på Blocket. Endast 4.900:-, ringde och åkte och kollade på den och nu står den här i ett paket. Var i absolut toppskick och det är även 4 månaders garanti kvar på den. Nypris för denna ligger på ca 8.000:-
Jag är även glad att han jag köpte den av var en schysst prick. Det hade nämligen ringt en kille till honom efter mig och sagt att han bjöd lite mer om han sålde till honom istället. Men han som sålde den tyckte att så kunde han ju inte göra, han hade ju lovat mig att få titta på den. Hade han varit en ful filur så hade han ju ringt och ljugit ihop nån historia för mig så hade han kanske tjänat några hundringar extra. Tur det finns respektabelt folk, all heder till honom

Gissa om jag ska fota växter nästa år, blir såna superbilder med den kameran, svågern har modellen före och han tog bl.a. våra bröllopsfoton med den!
Vad min man kommer bli snopen

Det var egentligen han som hittade annonsen på Blocket men tyckte inte vi hade råd men det tyckte jag, hehe

Har ju velat ha en sån i flera år men aldrig haft råd att betala fullpris.
tänk om det var din man som ringde o bjöd över o tänkte överraska dig!!?? heheh
Det vet jag att det inte var för han som sålde sa vart han bodde (i Huskvarna) och tanken slog mig inte ens för så dyra saker köper inte min man utan att fråga eftersom jag sköter ekonomin
Men visst hade det varit snopet
Fint fynd du gjorde på Eko! (heter ju inte Ekohallen längre men jag säger också det) Eva i Skåne! En av mina favoritaffärer här, mycket bra grejer till schyssta priser, finns både bra och mindre bra märken att välja på. Tyvärr är såna grejer som står på golvet bannlysta här på grund av barn och grisar, andra platser är tyvärr bristvara på eftersom jag redan har en massa rassel redan
Blir dock besviken på att Eko! här antagligen ska börja med matvaror och det är helt onödigt enligt mig. Finns så många matvarubutiker här och jag tycker sortimentet är bra som det är. Mer plats blir det ju inte och det betyder ju då att nåt annat som är bra får stryka på foten för att maten ska få plats