Medlem
Antal inlägg: 4 829
Medlem nr: 7 440
CITAT (Gurkan @ 02-11-2006, 00:10)
JA ! ÄNTLIGEN ! Nu får jag elda ordentligt i min nya braskamin !!
vad härligt.....finns en´sak jag saknar från gamla lägenheten min öppna spis..
--------------------
mvh / malin zon 2 - 3
yg400.gif
"För att visa, att man inte alls blev rädd när man hoppade till, kan man hoppa upp och ner ett par tre gånger liksom för att motionera sig. Källa: Nalle Puh - A.A. Milne"
Medlem
Antal inlägg: 1 026
Medlem nr: 7 630
Snöovädret började precis när jag kom ut till Barkarby för min uppkörning. Det var halt så in i h-e, men allt gick bra så nu är jag en riktigt Trucker (på pappret iaf)
--------------------
Att förklara är svårt men jag vet ändå vad min hjärna tänker...
Medlem
Antal inlägg: 1 990
Medlem nr: 2 991
CITAT (Klura @ 02-11-2006, 02:14)
Snöovädret började precis när jag kom ut till Barkarby för min uppkörning. Det var halt så in i h-e, men allt gick bra så nu är jag en riktigt Trucker (på pappret iaf)
Grattis!! Ja nog var det halt alltid var en sväng i Barkarby jag också igår, sedan fick vi både snö och blåst. Fullständig kaos på vägarna.
--------------------
Mvh Evelina Odlar numera i zon 4 Att fela är mänskligt, att förlåta är gudomligt.
Medlem
Antal inlägg: 7 909
Medlem nr: 4 848
Jag fick nyss ett telefonsamtal ifrån min man , som är i Korea på jobb - igen. Det är trist när han är bortrest, men å andra sidan så försöker han alltid höra av sig.
Medlem
Å man tackar så mycket för alla gratulationer. Tänk att jag fick en lastbil också av Inga. Den passar mig ypperligt då jag älskar nosbilar Det har börjat gå upp för mig att jag är "färdig" så jag hoppar o studsar av lycka i dag me.
--------------------
Medlem
Antal inlägg: 3 454
Medlem nr: 7 932
Jag vill också gratulera Klura, förstår din känsla och hur du hoppar och studsar. Du är duktig! Jag är också glad för jag köpte en digitalkamera igår! I helgen ska jag lära mig att använda den (är inte så teknisk men det ska nog gå) och sedan kan jag också lägga in lite fina bilder här förhoppningsvis. Då ska jag visa sånt som gör mig glad. Eva
--------------------
Eva
En som inte gör dumheter som ung, gör det som gammal!
Grattis, mamma och mormor! Idag är jag glad över att det är så fint väder. Solen lyser och det är ännu så kallt att snön ligger kvar. Ett par fina, månljusa nätter har det också varit, då jag bl a har kunnat sitta vid köksfönstret och se en fin liten råbock med små spetsar till horn komma och äta av äpplena jag har lagt ut. Två kvällar i rad har han varit framme vid elvatiden.
Medlem
Idag har jag skrivit mitt 200:e inlägg i Adrians Medeltida vintermarknadstråd Tror att jag "skött mig" någorlunda bra under denna tid hos Odla Nu ska jag göra dottern glad genom att göra några matlådor som hon kan få med sig hem till Uppsala ikväll och stoppa i sin frys. Student och matlagning matchar inte riktigt i detta fallet
--------------------
Nu har den här tråden halkat farligt långt ner - finns här ingen mer som är glad över något? Jag är glad över de fina bildföredragen jag såg på naturfotofestivalen i Vårgårda i lördags. För det trevliga födelsedagskalaset med släkten hemma i söndags. För att det är milt väder så att man kan plantera billiga lökar. För att jag har fått yngel av en ovanlig killi (akvariefisk) med det krångliga namnet Fundulopanchax gardneri nigerianus "Makurdi"...
Jag är jätteglad för nyss hade vi en flock sidensvansar på besök för första gången... dom kollade alla tre matborden men inget verkade smaka (solros-och hampafrön) Fotade genom fönstret.